کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دولت هنوز یک ماه یارانه به مردم بدهکار است


کد خبر : ۱۲۷۲۱یکشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶:۴۴۲۹۰۵ بازدید

با تاخیر حدود یک‌ماهه در واریز یارانه نقدی، دولت بیش از 3400 میلیارد تومان به بیش از 74 میلیون ایرانی یارانه‌بگیر بدهکار می‌شود.

با تاخیر حدود یک‌ماهه در واریز یارانه نقدی، دولت بیش از 3400 میلیارد تومان به بیش از 74 میلیون ایرانی یارانه‌بگیر بدهکار می‌شود.

به گزارش مهر، سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرده است که بامداد روز چهارشنبه 27 خردادماه پنجاه و دومین مرحله یارانه نقدی را به حساب سرپرستان خانوار واریز می کند.

با این احتساب، اگر دولت تنها چهار روز دیگر در پرداخت یارانه های نقدی تعلل داشته باشد و این زمان به انتهای ماه کشیده شود، دولت یک ماه یارانه نقدی به 74 میلیون ایرانی یارانه بگیر بدهکار خواهد شد.  

بر این اساس، دولت بابت تاخیر یک ماهه در پرداخت یارانه نقدی به 74 میلیون ایرانی رقمی بالغ بر 3 هزار و 400 میلیارد تومان بدهکار خواهد بود.

این در حالی است که زمان واریز اولین یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار، در ابتدا اولین روزهای ماه بود که پس از آن در پی تغییراتی که صورت گرفت، زمان آن به نیمه ماه تغییر کرد و پس از آن هم به مرور با تاخیرهای چند روزه به دهه سوم هر ماه منتقل شد.

در عین حال، با تداوم این تاخیرات، زمان پرداخت یارانه نقدی با زمان واریز حقوق و مزایای پایان ماه کارمندان و حقوق بگیران همزمان و صف‌های خودپردازهای بانکی برای دریافت پول از این دستگاه‌ها دوباره طولانی خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها