کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

احتمال اعتراض کشورهای دیگر به لغو تحریم کشتیرانی ایران


کد خبر : ۱۲۰۵جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵:۲۰۳۷۴۷ بازدید

معاون فنی سازمان کشتی‌رانی جمهوری اسلامی ایران با انتقاد از مشتریان داخلی این شرکت گفت: زمانی که شرکت کشتیرانی به مشتریان ایرانی در داخل کشور احتیاج داشت آنها برای حمل و نقل کالای خود با شرکت های خارجی وارد مذاکره شدند.
احتمال اعتراض کشورهای دیگر به لغو تحریم کشتیرانی ایراناحتمال اعتراض کشورهای دیگر به لغو تحریم کشتیرانی ایران

معاون فنی سازمان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: 40 روز از مهلت قانونی اعتراض به حکم لغو تحریم کشتیرانی ایران از سوی اتحادیه اروپا باقی است که احتمال اعتراض به این حکم به دلیل عدم وجود مدرک علیه شرکت کشتیرانی بسیار کم است. 

قاسم نبی‌پور  اظهار کرد: برنامه راهبردی و استراتژیک کشتیرانی همیشه در حال به روزرسانی است و بعد از لغو تحریم‌ها باید در برنامه راهبردی حذب مشتری و اعتماد سازی مشتریان را مد نظر قرار داد. وی افزود: مشکل اصلی جذب مشتری و افزایش حجم حمل و نقل دریایی در کنار بحران اقتصادی جهان، ورود تعداد قابل توجه کشتی در سال 2012 است که میزان عرضه و تقاضا را برهم زده است. 

نبی پور بیشترین حمل و نقل دریایی را مربوط به چین و هند دانست و تصریح کرد: با ورود این کشتی ها حجم عرضه افزایش یافت و این موضوع عامل اصلی کاهش درآمد شرکتهای حمل و نقل آبی را در بر داشت. معاون فنی سازمان کشتی‌رانی جمهوری اسلامی ایران با انتقاد از مشتریان داخلی این شرکت گفت: زمانی که شرکت کشتیرانی به مشتریان ایرانی در داخل کشور احتیاج داشت آنها برای حمل و نقل کالای خود با شرکت های خارجی وارد مذاکره شدند. 

او افزود: هیچ افزایش هزینه‌ای وجود ندارد و نرخ ها بنا بر عرف جهانی و در اکثر اوقات حتی کمتر محاسبه می شود. وی تاکید کرد: تاثیر تحریم آمریکا به دو دسته مستقیم و غیر مستقیم دسته بندی می شود که شرکت کشتیرانی باید به دنبال جذب و اطمینان سازی شرکت ها و مشتریانی باشد که تحت تاثیر غیر مستقیم تحریم ها قرار گرفته اند باشد. 

نبی پور تاکید کرد: تاثیر غیرمستقیم به آن معناست که شرکت ها و افرادی که قصد همکاری دارند از آمریکا ترسیده یا برای همکاری با ایران برنامه خاصی ندارند.

معاون فنی سازمان کشتی‌رانی در پایان تاکید کرد: اطمینان سازی و جلب مشتری یکی از مهم ترین وظایف این شرکت است که در حال انجام است. دادگاه اتحادیه اروپا 25 سهریور امسال رای به خروج سازمان کشتی‌رانی از تحریم‌ها داد. با این رای مبادلات کشتی‌رانی و اعتبار‌نامه‌های حمل‌ونقل بانکی مورد قبول کشور‌های اتحادیه اروپا قرار خواهد گرفت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها