کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

همه‌چیز درباره هیوندای توسان 2014


کد خبر : ۱۱۹۳پنجشنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۷:۱۰۲۵۴۳۳ بازدید

شاسی‌بلند سایز متوسط هیوندای وارد دوره جدیدی از زندگی‌اش شد. یکی از پرفروش‌ترین‌های این شرکت کره‌ای چه برنامه‌ای برای مشتریان 2014 خود دارد؟ آیا می‌تواند با نزدیک‌ترین رقیب خود یعنی کیا اسپرتیج هم‌وطن جدال کند؟
همه‌چیز درباره هیوندای توسان 2014همه‌چیز درباره هیوندای توسان 2014

 باید اعتراف کرد هیوندای طی کمتر از 10 سالی که این خودرو را روانه بازار کرده، شاهد تغییراتی انقلابی در آن بودیم. شاسی‌بلند کامپکت یا جمع و جوری که همه مدل‌هایش در ایران نیز با اقبال روبه‌رو شده بود. اکنون در حالی به آستانه سال جدید میلادی نزدیک می‌شویم که نسخه‌ای جدید از نسل دوم این خودرو آماده عرضه شده است.توسان که نام دیگرش ix35 نیز شناخته می‌شود با چهره‌ای تقریباً جدید عرضه خواهد شد.

اکنون روی مدل 2014 شاهد استفاده بیشتر و منطقی‌تر از لامپ‌های LED هستیم. با تغییر فرم چراغ‌های جلو کمی جسارت به نمای آن افزوده شده است.اضافه شدن المان‌های کاربردی در داخل کابین مانند زیر دستی راننده،‌ جالیوانی، کف پایی موکت، تو دری پلاستیکی و سقف هم‌رنگ تودوزی مشتری جدید را خوشحال می‌کند ولی برای دارندگان مدل‌های قبلی چندان آپشن خاصی نیست.

شاید تنها نکته قابل توجه در توسان جدید بزرگ‌تر شدن صفحه نمایشگر LCD لمسی آن باشد.برای این خودرو چند موتور در نظر گرفته شده است. یکی 2 لیتری GDI با 164 اسب‌بخار نیرو و دیگری 2.4 لیتری با 182 اسب‌بخار نیرو.هر دو این مدل‌های مجهز به جعبه‌دنده 6 سرعته اتوماتیک هستند. قیمت پایه هیوندای توسان 2014 از 21 هزار و 450 دلار آغاز می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها