کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برترین موبایل‌های هوشمند جهان معرفی شدند


کد خبر : ۱۱۸۹پنجشنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱:۴۵۸۵۲۶ بازدید

اگر قصد خرید تلفنی جدید دارید ، هم اکنون زمان خوبی برای انجام این کار می باشد ، شرکت های بسیاری آخرین دستگاه های خود را وارد بازار کرده اند و احتمالا تا چند ماهی تلفن جدیدی به بازار نخواهد آمد.
برترین موبایل‌های هوشمند جهان معرفی شدندبرترین موبایل‌های هوشمند جهان معرفی شدند

بلک بری زی 10 
یکی از بهترین گوشی های بلک بری با اینکه زیاد نتوانست فروش کند اما باز هم ارزش خریدن دارد. این گوشی از سیستم عامل جدید این شرکت استفاده میکند ، با وجود رابط کاربری مفید به دلیل کمبود نرم افزار توان رقابت با آندروید و آی او اس را ندارد.
 

 بلک بری کیو – 10 
اگر به تلفن همراه کیبورددار علاقه دارید بهترین گزینه برای شما کیو 10 می باشد ، با این که این گوشی بسیار عالی است اما تنها دلیل وجود آن در این لیست کیبورد آن است ، اگر به کیبورد نیازی ندارید ، گزینه های بسیار بهتری وجود دارد.  
 

نوکیا لومیا 1020  
بهترینگوشی نوکیا در حال حاضر ،‌با دوربین 41 مگاپیکسلی بهترین دوربین در بازار تلفن همراه را دارا است و می تواند همانند دوربین های حرفه ای برای شما عکس بگیرد.
 

نوکیا لومیا 925  
این تلفن نسخه ی سبک تری از 1020 می باشد ، با این وجود که دوربین ضعیف تری دارد ولی انتخاب بهتری برای کاربرانی است که دوربین برایشان چندان اهمیت ندارد. وزن سبکتر یکی از برتری های این دستگاه نسبت به لومیا 1020 می باشد. 
 

سامسونگ گلکسی نوت 3  
این گوشی که سایز تصویرش از تلفن های معمول بسیار بیشتر است می تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که به تبلت نیز علاقه دارند. با سایز صفحه ی 7. 5 اینچی یکی از بزرگترین صفحات در بازار تلفن های همراه را می توانید در اختیار داشته باشید. 
 

گوگل نکسوز 4 
این گوشی که توسط شرکت ال جی ساخته شده تنها یک هدف دارد ، ارایه آندروید به بهترین شکل ممکن. نسخه ی جدید این دستگاه تا یک ماه آینده معرفی می شود ، پس می توانید تا آن زمان صبر کنید.  
 

سامسونگ گلکسی اس 4 
بهترین گوشی سامسونگ در حال حاضر ، انتشار این گوشی با سر و صدای زیادی همراه بود ، با این حال بسیاری از ویژگی های این تلفن به استفاده ی یک کاربر عادی نمی آید. 
 

 اچ تی سی 1
با ظاهری شیک و قابی فلزی یکی از دستگاه هایی که به راحتی توانایی رقابت با آیفون را دارا است. 
 

آیفون 5 اس 
جدیدترین تلفن همراه اپل که در همین یک ماه گذشته به بازار آمده است ، با سنسور تشخیص اثر انگشت ، ظاهری شیک و زیبا یکی از بهترین تلفن های موجود در بازار است ، هر چند قیمت این دستگاه بسیار بیشتر از گوشی های دیگر این فهرست می باشد. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها