کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مشخصات کامل پیکاپ KMC T9 کرمان موتور


کد خبر : ۱۱۸۰۳۵سه شنبه، ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳:۲۸۱۹۲۰۰ بازدید

کی ام سی T9 جدیدترین محصول کرمان موتور است که به صورت رسمی در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی شد. پیکاپی پر آپشن و قدرتمند که ...
مشخصات کامل پیکاپ KMC T9 کرمان موتورمشخصات کامل پیکاپ KMC T9 کرمان موتور

کی ام سی T9 جدیدترین محصول کرمان موتور است که به صورت رسمی در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی شد. پیکاپی پر آپشن و قدرتمند که قرار است در رده ای بالاتر از T8 قرار گیرد.

KMC T9 به دلیل بهره مندی از طول 5330، عرض 1965 و ارتفاع 1880 و فاصله محوری 3110 میلی متر یکی از بزرگ ترین کابین ها در مقایسه با رقبا را دارد.

پیکاپ KMC T9 به دلیل بهره مندی از موتور قدرتمند 2 لیتری توربوشارژ به همراه سامانه GDI ( پاشش مستقیم سوخت به داخل سیلندر) می تواند 221 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور تولید کند. فناوری های به کار رفته در موتور KMC T9 در بخش های خنک کاری و روغن کاری از جمله پیشرفته ترین ها در نوع خود است.

گیربکس 8 سرعته اتوماتیک KMC T9 توسط کمپانی معتبر DAE ساخته شده که تامین کننده گیربکس بسیاری از خودروسازان معتبر جهان است. این گیربکس دارای 3 حالت رانندگی 2H(دیفرانسیل عقب)، 4H (چهار چرخ سبک) و 4L (چهارچرخ سنگین) است.

قابلیت انتخاب 4 حالت رانندگی اقتصادی، اسپرت، نرمال و برفی بسته به شرایط مورد نیاز رانندگی

این خودرو به قفل دیفرانسیل در محور عقب مجهز است که باعث افزایش قابلیت های حرکت در مسیرهای ناهموار می گردد.

زبان طراحی جدید

طراحی KMC T9

طراحی KMC T9 با الگو برداری از شاخص های روز طراحی خودرو در جهان انجام شده و در آن فناوری چراغ های LED، نورپردازی کابین با قابلیت تغییر رنگ، فرمان D - Cut، نمایشگر مرکزی 10.4 اینچی و پشت آمپر دیجیتالی 7 اینچی وجود دارد.

کابین این خودرو بر اساس الگوهای طراحی بزرگ ترین و پر فروش ترین پیکاپ های بازار جهان طراحی شده است.

امکانات ایمنی و رفاهی

KMC T9 امکانات رفاهی

KMC T9 از امکانات رفاهی چون سانروف، کنسول میانی مجهز به Cool Box، آینه های جانبی تاشونده برقی ، تنظیم برقی صندلی راننده و سرنشین جلو، گرمکن صندلی های ردیف جلو، تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه دریچه های تهویه مطبوع مختص سرنشیان عقب، شارژر وایرلس و آینه میانی الکتروکرومیک بهره می برد.

در بخش امکانات ایمنی این خودرو به 6 ایربگ، سنسورهای پارک جلو، دوربین 360 درجه، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد و فرمان برقی مجهز شده است.
 

مشخصات فنی

مشخصات فنی

مشخصات فنی



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها