کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز مطالعات ورود نسل 5 تلفن همراه به کشور


کد خبر : ۱۱۵۰۷شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶:۱۹۳۷۵۲ بازدید

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از اجرای فاز مطالعاتی ورود به نسل پنجم تلفن همراه به کشور خبر داد و گفت: این موضوع با توجه به اینکه در آینده ...

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از اجرای فاز مطالعاتی ورود به نسل پنجم تلفن همراه به کشور خبر داد و گفت: این موضوع با توجه به اینکه در آینده نزدیک تجاری سازی نسل پنجم تلفن همراه آغاز می شود انجام می پذیرد.

 ابراهیمی عمده فعالیت شرکت مخابرات ایران برای سال 94 را معطوف به سرمایه گذاری در حوزه نسل سوم و چهارم تلفن همراه عنوان کرد و اظهار داشت: تکمیل پوشش شهری و روستایی و جمعیت کشور برای نسل سوم و چهارم تلفن همراه از جمله برنامه های در دست انجام است که برای آن نیز سرمایه گذاری قابل توجهی صورت گرفته است.
وی با اشاره به رشد سریع نسل های تلفن همراه در دنیا گفت: ایران نیز ناگزیر به ارائه این خدمات برای کاربران تلفن همراه خواهد بود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید براینکه با ورود نسل پنجم تلفن همراه به طور قطع تجهیزات شبکه های مخابراتی تغییرات عمده ای خواهد داشت، افزود: براین اساس شرکت مخابرات ایران از هم اکنون باید به فکر تامین پیش شرط های لازم برای ورود این فناوری به کشور باشد.

ابراهیمی با بیان اینکه در حال مطالعه بر روی چگونگی ورود به نسل پنجم تلفن همراه هستیم، ادامه داد: فاز مطالعاتی این پروژه با توجه به پیش داوری برای ورود این فناوری به کشور انجام می شود و تا زمانی که نسل سوم و چهارم در کشور فراگیر نشده و مشکلات آن رفع نشده است به طور قطع مخابرات برنامه ای برای ورود به نسل پنجم موبایل نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: عمده سرمایه گذاری شرکت مخابرات ایران در حوزه توسعه نسل سوم و چهارم موبایل و نیز توسعه تلفن ثابت خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها