کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت ماه اعمال می‌شود


کد خبر : ۱۱۲۶۲دوشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶:۵۷۷۹۲۰ بازدید

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: پیشنهاد افزایش حقوق 17 درصدی بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز در دولت تصویب نشده و به همین دلیل ...

محمدحسن زدا در گفت‌وگویی گفت: ما به دولت پیشنهاد داده‌ایم حقوق بازنشستگاه تامین اجتماعی در سال 94 را 17 درصد افزایش دهد اما هنوز دولت این موضوع را تصویب نکرده است. 

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: ما تصور می‌کردیم در جلسه شب گذشته میزان افزایش مزد سال جاری بازنشستگان نهایی شود اما هیچ صحبتی در این مورد نشد و احتمالا بررسی و تصویب میزان افزایش مزد به جلسه چهارشنبه هفته جاری موکول شود. 

وی ادامه داد: تلاش ما برای آن بود که مانند سال گذشته میزان افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین ماه تصویب شود اما امسال این اتفاق نیفتاد و بررسی و اعمال این افزایش در حقوق اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد. 

میزان افزایش حقوق 17 درصدی در صورت تصویب، مربوط به مستمری بگیرانی است که حداقل بگیر نیستند. چون به گفته معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی دو گروه مستمری بگیر در سازمان تامین اجتماعی وجود دارد؛ افرادی که حداقل‌بگیر هستند؛ یعنی هر ساله حقوق آنها معادل حداقل مزد هر سال پرداخت می‌شود و گروه دیگر، افرادی هستند که حقوق آنها بر اساس ماده 96 است و اساس محاسبه آن نرخ تورم است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها