کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش‌افزوده دوره زمستان


کد خبر : ۱۱۲۵۳دوشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۰:۰۸۳۱۱۴ بازدید

معاون مالیات بر ارزش‌افزوده سازمان امور مالیاتی کشور مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیات بر ارزش‌افزوده دوره زمستان 93 را برای مودیان و فعالان ...

معاون مالیات بر ارزش‌افزوده سازمان امور مالیاتی کشور مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیات بر ارزش‌افزوده دوره زمستان 93 را برای مودیان و فعالان اقتصادی را تا ساعت 24 روز 31 فروردین‌ماه 94 (امشب)اعلام کرد.

علیرضا طاری‌بخش درخصوص آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش‌افزوده دوره زمستان، افزود: براساس مفاد ماده 21 قانون مالیات بر ارزش‌افزوده مهلت تسلیم اظهارنامه و پرداخت مالیات حداکثر ظرف مدت 15 روز پس از انقضای هر دوره است اما با توجه به تعطیلات نوروز و سال جدید، برای ایجاد تسهیلات مقرر شد مودیانی که موفق به تسلیم اظهارنامه در مهلت مقرر نشدند، چنانچه حداکثر تا امروز نسبت به تسلیم اظهارنامه و پرداخت مالیات اقدام کنند از تسهیلات بخشودگی جرایم برخوردار شوند.

وی با بیان آنکه، شرط بخشودگی هرگونه جرایم، تسلیم اظهارنامه در مدت تعیین شده و پرداخت مالیات است، اظهار کرد: مودیانی که از تسلیم اظهارنامه و پرداخت مالیات خودداری کنند، مشمول بخشودگی نمی‌شوند. این مقام مسئول در سازمان امور مالیاتی درباره نرخ مالیات بر ارزش‌افزوده در سال 94 نیز گفت: نرخ مالیات بر ارزش‌افروده در سال جاری 9 درصد است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها