کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حواشی مراسم استقبال از رئیس جمهور در مهر آباد


کد خبر : ۱۰۸۳شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۳:۲۷۱۵۴۰۸ بازدید

نرمش قهرمانانه به معنای عبور از خط قرمز نیست، از چه زمانی دیگر خون جوانان ما از دستان ننگین آمریکا نمی چکد، هدف از مذاکره با آمریکا یک کار تبلیغاتی است و نتیجه مذاکره با جان کری تحریم ها لغو نمی شود از شعارهای نوشته شده از سوی معترضان بود.
حواشی مراسم استقبال از رئیس جمهور در مهر آبادحواشی مراسم استقبال از رئیس جمهور در مهر آباد

تابناک : صبح امروز رئیس جمهور در حالی از سفر پنج روزه نیویورک خود به تهران بازگشت که پیش بینی می شد جمعی از مردم به صورت داوطلبانه برای استقبال از ایشان به فرودگاه مهرآباد بروند.  اما در میان جمعیت استقبال کننده، گروهی هم به روند تحولات رخ داده در نیویورک معترض بودند.
 

به گزارش از ظهر امروز حدود 60 نفر از مخالفان مواضع و مذاکرات روحانی در فرودگاه مهرآباد تهران حضور یافته بودند .جمع حامیان مواضع روحانی نیز از همین تعداد جوان و دانشجو در فرودگاه تشکیل شده بود .

"نرمش قهرمانانه به معنای عبور از خط قرمز نیست"، "از چه زمانی دیگر خون جوانان ما از دستان ننگین آمریکا نمی چکد"، "هدف از مذاکره با آمریکا یک کار تبلیغاتی است" و "نتیجه مذاکره با جان کری تحریم ها لغو نمی شود" از شعارهای نوشته شده از سوی مخالفان مذاکره با آمریکا بود.

این افراد با شعارهایی همچون "دانشجو بیدار است از آمریکا بیزار است" و "هیهات من الذله"، "مذاکره با شیطان امید و تدبیر نیست" مخالفت خود را اعلام کردند و با ایجاد حلقه و در دست داشتن بنرهایی مخالفت خود را اعلام کردند.



 

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها