کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مقایسه تلویزیون شیائومی و پاناسونیک | تقابل ژاپن و چین!


کد خبر : ۱۰۷۶۶۲پنجشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶:۱۷۷۸۶۱ بازدید

تلویزیون شیائومی و پاناسونیک دو برند محبوب در بازار ایران هستند که در حال حاضر طرفداران زیادی دارند و می‌خواهیم به مقایسه و بررسی عملکرد پرطرفدارترین تلویزیون‌های‌شان بپردازیم.
مقایسه تلویزیون شیائومی و پاناسونیک | تقابل ژاپن و چین!مقایسه تلویزیون شیائومی و پاناسونیک | تقابل ژاپن و چین!

اطلاع رسانی تبلیغاتی

انتخاب بین بهترین برندهای تلویزیون می‌تواند کمی سخت باشد چرا که هر کدام ادعای بهترین بودن را دارند و تنوع مدل‌ها تصمیم‌گیری را سخت‌تر می‌کند. تلویزیون شیائومی و پاناسونیک دو برند محبوب در بازار ایران هستند که در حال حاضر طرفداران زیادی دارند و می‌خواهیم به مقایسه و بررسی عملکرد پرطرفدارترین تلویزیون‌های‌شان بپردازیم. اگر می‌خواهید تلویزیون جدید خریداری کنید و قیمت و کیفیت برای‌تان مهم است این مقایسه را از دست ندهید چون قرار است پاناسونیک و شیائومی را از مناظر مختلف بررسی کنیم و ببینیم که کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟!

این دو برند برای کسانی که یک تلویزیون با کیفیت قابل قبول، قیمت مناسب و امکاناتی بالا نیاز دارد، بسیار مناسب است. دلیل محبوبیت شیائومی و پاناسونیک را می توان در اعتماد کاربران به این برندها جست و جو کرد. برندهای ژاپنی همیشه در میان ما ایرانی ها محبوب بوده اند و شیائومی نیز با گوشی های قدرتمند و قیمت مناسبش توانسته رقیبان را کنار زده و جزء سه برند برتر باراز تبدیل شود. اگر قصد خرید یک نمایشگر خوش قیمت با امکانات جذاب و سیستم عامل محبوب اندروید هستید این مقایسه تلویزیون شیائومی و پاناسونیک را از دست ندهید.

مقایسه تلویزیون شیائومی و پاناسونیک؛‌ کیفیت تصویر

دو برند پاناسونیک و شیائومی تلویزیون‌هایی پرفروش با کیفیت تصویر 4K دارند و از پردازنده قدرتمند برای نمایش نهایت وضوح تصویر استفاده می‌کنند. شیائومی به دلیل استفاده از فناوری QLED در مدل‌های بالارده قادر است روشنایی بیشتری خلق کند و بیشتر مناسب فضاهای پرنور است در طرف دیگر تلویزیون پاناسونیک بالارده از فناویر OLED استفاده می‌کنند و قادرند کنتراست بی‌نهایت خلق کنند اما کمی در روشنایی از شیائومی عقب می‌مانند. به صورت کلی هر دو برند تلویزیون‌های متنوعی دارند و انتخاب بین این دو کاملاً وابسته به نیاز و کاربری شماست.

امکانات شیائومی بهتر است یا پاناسونیک؟

هر دو این برندها از سیستم عامل اندروید در تلویزیون‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند اما با چند تغیر در رابط کاربری ویژگی‌های شخصی سازی شده‌ای ایجاد کرده‌اند که باعث ایجاد تفاوت در آن‌ها می‌شود. سیستم عامل Android به دلیل آشنابودن و سادگی امکانات بسیار خوبی ارائه می‌دهد و می‌توان به راحتی انواع برنامه‌های مختلف را روی آن نصب کرد. علاوه‌بر نصب برنامه شما می‌توانید گوشی موبایل تان را به تلویزیون متصل کنید یا با موبایل تلویزیون را کنترل و مدیریت کنید. چندین قابلیت هوشمند دیگر در تلویزیون‌ها به کار رفته است که کاربری جذاب و امکاناتی متنوع را برای کاربران فراهم می‌کند. اندروید به نسبت سیستم عامل‌های دیگری همچون WebOS ال جی و Tizen سامسونگ محبوبیت بیشتری دارد و کاربری آن ساده‌تر است.

تلویزیون شیائومی

قیمت تلویزیون پاناسونیک در مقایسه با شیائومی

قیمت تلویزیون شیائومی به نسبت پاناسونیک ارزان‌تر است و دلیلش هم به استراتژی و فروش این دو شرکت برمی‌گردد. شیائومی سعی می‌کند با کاهش قیمت مشتریان بیشتری جذب کند اما پاناسونیک تمرکزش را روی کیفیت بهترین محصولات گذاشته است و در نتیجه کار کمی قمیتش از شیائومی بیشتر خواهد بود اما از منظر کیفیت نیز بهتر عمل می‌کند.

تلویزیون شیائومی

خرید تلویزیون شیائومی (Xiaomi)، با توجه به کیفیت فوق‌العاده بالای محصولات این برند در بازار ایران به شدت افزایش یافته است، وضوح تصویر 4K، پنل تلویزیون کیولد (QLED) و سیستم عامل اندروید(Android) تنها چند مورد از ویژگی های تلوزیون های شیائومی میباشد.

تلویزیون شیائومی Q1E

شیائومی هر بار با تولید محصولات جدید بزرگان بازار را دستپاچه می‌کند. این‌بار نوبت به تلویزیون شیائومی Q1E رسیده است محصولی با امکانات درخور و قابل توجه که قیمت اقتصادی‌اش در این روزهای ایران باعث جلب توجه زیادی از سوی خریداران شده است. این کیولد اقتصادی اگرچه در جمع گیمرها حرف زیادی برای گفتن ندارد اما در میان مدل‌های میان رده و قیمت مناسب پیش‌کسوت بازارا به حساب می‌آید.

تلویزیون پاناسونیک

تلویزیون پاناسونیک زیر سایه رقیب هم وطنی اش (سونی) شاید این روزها خیلی به چشم نیاید ولی همانطور که همیشه معلوم بوده، کیفیت محصولات این برند ژاپنی واقعاً اثبات شده است. نمایشگرهای پاناسونیک کیفیت تصویر و طراحی بسیار مناسبی دارند و به دلیل داشتن تنوع زیاد می‌توانند برای انواع پذیرایی‌ها مناسب باشند.

تلویزیون پاناسونیک LX700

کیفیت تصویر تلویزیون پاناسونیک LX700 برابر 2160×3840 پیکسل می‌باشد که به فورکی 4K معروف هستند و قادرند با وضوح تصویر خارق‌العاده‌ای که دارند صحنه‌هایی بسیار نزدیک به واقعیت را خلق کنند. پنل IPS موجود به میدان آمده تا زاویه دیدی گسترده‌تر از یک پنل VA را برایتان به ارمغان بیاورد و به کمک قابلیت HDR Bright Panel Plus کنتراست بالایی را از جزئیات در صحنه‌های مختلف در دسترس داشته باشید و این یعنی یک حرفه‌ای کاربلد.

تلویزیون پاناسونیک

تلویزیون پاناسونیک LX800

چیزی که در ظاهر تلویزیون LX800 سال 2022 مهم است همان ساده‌ای کار در جوار شیک بودنش است. بدنه از جنس پلاستیک فشرده و محکم ساخته شده و از مقاومت مناسبی برخودار است. پهنای کار خیلی زیاد نیست، اما نمی‌توان گفت به پای مدل‌های خیلی باریک هم می‌رسد ولی در حد یک میان رده خوب به نظر می‌رسد و پشتی تقریباً صافی دارد که زمان اتصال به دیوار مشکلی ایجاد نخواهد کرد، اندازه VESA را 400×300 در نظر گرفته‌اند. صفحه نمایش این نمایشگر نیز کاملاً تخت بوده و در کل از کنار که نظاره‌گر آن هستیم خیلی پهن به نظر نمی‌رسد.

جمع بندی

تا اینجای کار به مقایسه تلویزیون پاناسونیک و شیائومی پرداختیم و تفاوت و شباهت‌های این دو برند را مطرح کردیم. قیمت تلویزیون شیائومی به نسبت پاناسونیک ارزان‌تر است و در بخش کیفیت ساخت پاناسونیک بهتر ظاهر شده است در بخش امکانات هم تقریباً شانه به شانه هم هستند و شبیه به هم عمل می‌کنند. در نهایت تصمیم نهایی برعهده شماست که قیمت پایین‌تر را ترجیح می‌دهید یا کیفیت برای‌تان ملاک اصلی خرید تلویزیون است. برای خرید محصولات دو برند شیائومی و پاناسونیک و دیگر برندهای محبوب نمایشگر حتما به فروشگاه افرالند سر بزنید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها