کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

درخواست ایران‌ایر برای افزایش قیمت بلیت هواپیما


کد خبر : ۱۰۵۹۹۷چهارشنبه، ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸:۳۵۳۶۲۶ بازدید

مدیرعامل شرکت ایران‌ایر با بیان اینکه در پروازهای داخلی فروش چارتری نداریم، گفت: تلاش کردیم همه ظرفیت نوروزی خود را ارائه دهیم و ...
درخواست ایران‌ایر برای افزایش قیمت بلیت هواپیمادرخواست ایران‌ایر برای افزایش قیمت بلیت هواپیما

مدیرعامل شرکت ایران‌ایر با بیان اینکه در پروازهای داخلی فروش چارتری نداریم، گفت: تلاش کردیم همه ظرفیت نوروزی خود را ارائه دهیم و سر خط بیاوریم.

شمس‌الدین فرزادی‌پور در نشست خبری در پاسخ به سوال ایسنا مبنی‌بر اینکه آیا ایران‌ایر هم درخواست تغییر تعرفه بلیت‌های پروازی را دارد، گفت: هیچ یک از تعرفه‌ها با هزینه‌های پروازی همخوانی ندارد و ما هم درخواست تغییر تعرفه را داریم سازمان هواپیمایی هم در حال بررسی درخواست‌هاست.

وی درباره تاخیرهای ایران‌ایر با بیان اینکه مردم نه با حقوق خود آشنا هستند و نه با حقوق ایرلاین؛ توضیح داد: ۷۰ درصد پروازهای ما سر وقت انجام می‌شود و با توجه به حجم پروازی‌مان اگر بخواهیم تاخیرهایمان را تعدیل کنیم، باید حجم پروازها را کاهش دهیم که در آن صورت ظرفیت کم می‌شود؛ بنابراین از مردم می‌خواهیم که سعه صدر بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت ایران‌ایر  با بیان اینکه تلاش کردیم همه ظرفیت نوروزی خود را ارائه دهیم و سر خط بیاوریم، گفت: عدد صندلی‌های ارائه‌شده متغیر است، اما ما کلا در پروازهای داخلی فروش چارتری نداریم. در حال حاضر هم سایت هما راه‌اندازی شده و به صورت مستقیم بلیت‌ها فروش می‌رود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها