کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای طلا امروز پنجشنبه در بازارهای جهانی


کد خبر : ۱۰۵۷۸۴پنجشنبه، ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰:۰۷۵۳۳۵ بازدید

قیمت طلا امروز پنجشنبه با کاهش ارزش دلار افزایش یافت، اگر چه اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال‌رزرو آمریکا، افزایش بیشتر شمش بدون بازده را محدود ...
بهای طلا امروز پنجشنبه در بازارهای جهانیبهای طلا امروز پنجشنبه در بازارهای جهانی

قیمت طلا امروز پنجشنبه با کاهش ارزش دلار افزایش یافت، اگر چه اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال‌رزرو آمریکا، افزایش بیشتر شمش بدون بازده را محدود کرد.

بهای هر اونس طلا پس از اینکه روز چهارشنبه به پایین‌ترین حد یک هفته‌ای خود رسید، تا ساعت ۵ و ۵۴ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۱.۵ درصد کاهش به ۱۸۱۲ دلار و ۳۰ سنت رسید و قیمت طلای آمریکا نیز با ۰.۰۸ درصد کاهش به ۱۸۱۳ دلار و ۳۰ سنت رسید.

شاخص دلار از بالاترین سطح سه ماهه در روز چهارشنبه کاهش یافت و شمش را برای خریدارانی که سایر ارزها را دارند مقرون به صرفه‌تر کرد.

پاول، رئیس فدرال‌رزرو، روز چهارشنبه مجدداً پیام خود را مبنی بر افزایش نرخ‌ بهره بالاتر و سریع‌تر تأیید کرد اما اظهار کرد که با تصمیم‌گیری درباره داده‌هایی که قرار است قبل از جلسه سیاست‌گذاری بانک مرکزی ایالات‌متحده در دو هفته دیگر منتشر شود، بحث همچنان ادامه دارد.

اگر چه طلا به عنوان محافظ در برابر تورم در نظر گرفته می‌شود اما افزایش نرخ بهره برای کنترل افزایش قیمت‌ها جذابیت شمش‌های بدون بازده را کاهش می‌دهد. تمرکز سرمایه‌گذاران اکنون بر روی گزارش مشاغل ایالات‌متحده ماه فوریه که در روز جمعه منتشر می‌شود، خواهد بود.

بر اساس گزارش رویترز، گزارش اشتغال ملی ایالات‌متحده در روز چهارشنبه نشان داد که مشاغل خصوصی در ماه گذشته ۲۴۲ هزار شغل افزایش یافته است و سایر داده‌های روز چهارشنبه نشان داد که فرصت‌های شغلی ایالات‌متحده در ژانویه با توجه به شرایط سخت بازار، کمتر از حد انتظار کاهش یافته است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره ثابت ۲۰.۰۱ دلار در هر اونس بود، پلاتین با ۰.۱ درصد افزایش به ۹۳۸ دلار و ۲۳ سنت و پالادیوم با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۳۷۵ دلار و ۴۷ سنت رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها