کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طرح اعتباری خرید پوشاک بهار 1402 اجرا می‌شود


کد خبر : ۱۰۵۶۱۱پنجشنبه، ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵:۳۴۴۲۹۲ بازدید

مدیرکل دفتر نساجی و پوشاک وزارت صمت از عملیاتی شدن طرح کارت اعتباری خرید پوشاک برای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان پوشاک ...
طرح اعتباری خرید پوشاک بهار 1402 اجرا می‌شودطرح اعتباری خرید پوشاک بهار 1402 اجرا می‌شود

مدیرکل دفتر نساجی و پوشاک وزارت صمت از عملیاتی شدن طرح کارت اعتباری خرید پوشاک برای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان پوشاک، در بهار سال آینده خبر داد.

محسن گرجی افزود: با توجه به وضعیت رکود در صنعت پوشاک در نیمه دوم امسال و همچنین کاهش قدرت خرید مردم، تحریک تقاضا در بازار یکی از اولویت‌های این وزارتخانه برای حمایت از ذینفعان در این حوزه بود و بر همین مبنا طرح اعطای کارت اعتباری خرید پوشاک در نظر گرفته شد.

وی گفت: در این راستا، جلساتی با تولیدکنندگان و فعالان صنعت پوشاک و همچنین مسئولان بانک ملی، به عنوان بانک عامل در اجرای این طرح، برگزار و مقرر شد قرارداد‌هایی بین بخش خصوصی و بانک ملی با رعایت ملاحظات نظام بانکی برای عملیاتی شدن این طرح منعقد شود.

گرجی افزود: در جلسات مشترکی که تاکنون در این باره برگزار شده، 2 نسخه قرارداد برای این طرح آماده و بازنگری شده است و منتظر پاسخ بانک مرکزی برای تایید آن‌ها و اجرای این طرح هستیم.

مدیرکل دفتر نساجی و پوشاک وزارت صمت گفت: مزیت این طرح تأمین اعتبار زنجیره‌ای آن است، به گونه‌ای این اعتبار از ابتدای زنجیره که خرید پوشاک است آغاز می‌شود و تا انتهای زنجیره شامل پارچه و نخ و ... جریان می‌یابد. 

گرجی با اشاره به زمان بندی اجرای این طرح گفت: برنامه وزارت صمت برای آغاز اجرای این طرح، همزمان با بازار شب عید بود، اما ملاحظاتی از سمت بانک مرکزی وجود داشت که باید رعایت می‌شد و امیدواریم این طرح را حداقل در فصل اول سال آینده عملیاتی کنیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها