کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ماشین اسپرت نیسان


کد خبر : ۱۰۵۰۰۳یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵:۰۶۵۱۷۰ بازدید

نیسان همزمان با برگزاری یک نمایشگاه در ژاپن از یک کانسپت جدید رونمایی کرد. نام این کانسپت مکس-اوت (Max-Out) است و ایده یک ماشین اسپرت ...
ماشین اسپرت نیسانماشین اسپرت نیسان

نیسان همزمان با برگزاری یک نمایشگاه در ژاپن از یک کانسپت جدید رونمایی کرد. نام این کانسپت مکس-اوت (Max-Out) است و ایده یک ماشین اسپرت الکتریکی را نمایش می‌دهد.

نیسان طرح‌هایی از مکس-اوت را اواخر سال ۲۰۲۱ منتشر کرد. این ماشین همراه با چهار کانسپت دیگر مجموعه‌ای از مدل‌های الکتریکی را نمایش می‌دهد که خودروساز ژاپنی می‌خواهد در سال‌های آینده به بازار عرضه کند.

ظاهر مکس‌-اوت کاملا با مدل‌های کنونی نیسان متفاوت است. چراغ‌های جلو رشته‌هایی از لامپ‌های ال‌ئی‌دی است که در قابی مستطیل قرار گرفته و نمای جلوی ماشین را شکل داده است. ماشین دو نفره است و نمایشگری بزرگ روی داشبورد دارد.

نیسان اطلاعاتی درباره توانایی‌های فنی ماشین ارائه نکرده و فقط گفته که نیروی موتور به هر چهار چرخ منتقل می‌شود و ماشین بسیار چابک است. رسانه‌ها براساس اطلاعاتی که از فن‌آوری‌های نیسان برای مدل‌های آینده منتشر شده، پیش‌بینی کرده‌اند که قدرت ماشین بیش از ۳۰۰ اسب بخار است.

نمایشگاه فن‌آوری‌های نیسان به مدت یک ماه در دفتر مرکزی کارخانه در شهر یوکوهاما در ژاپن برگزار می‌شود. برنامه‌ها و سخنرانی‌ها در این نمایشگاه از طریق اینترنت پخش می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

سایت شب

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
سایت شب