کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

موافقت کمیسیون تلفیق با واردات خودرو سواری کارکرده


کد خبر : ۱۰۴۸۷۳سه شنبه، ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲:۲۶۹۴۲۳ بازدید

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 از موافقت این کمیسیون با واردات انواع خودرو های سبک و سنگین با عمر تا 5 سال سن تولید به کشور خبر داد.
موافقت کمیسیون تلفیق با واردات خودرو سواری کارکردهموافقت کمیسیون تلفیق با واردات خودرو سواری کارکرده

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 از موافقت این کمیسیون با واردات انواع خودرو های سبک و سنگین با عمر تا 5 سال سن تولید به کشور خبر داد.

حجت‌الله فیروزی عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،‌ با اشاره به نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق، از موافقت این کمیسیون با واردات خودروهای کارکرده خبر داد.

 به گفته فیروزی، با الحاق ‌یک بند به تبصره 7 و بمنظور تنظیم گری در بازار خودرو و با هدف تنظیم عرضه و تقاضا و کاهش قیمت خودرو در کشور ، واردات انواع خودرو های سبک و سنگین با عمر تا 5 سال سن تولید به کشور آزاد شد.

 وی در تکمیل این خبر گفت: بنده به همراه تعداد دیگری از نمایندگان مجلس  از ماه ها قبل بمنظور تنظیم گری در بازار خودرو و جلوگیری از سوداگری در این بازار پیشنهاد واردات انواع خودروهای دست دوم را پیگیری کردیم.

فیروزی همچنین خاطرنشان کرد:  بسیاری از کشورها از جمله کشورهای آلمان و آمریکا که دارای ظرفیت بالا در تولید انواع خودروهای شاخص در دنیا هستند، بمنظور مدیریت بازار خودرو و اقتصادی کردن آن مبادرت به واردات خودروهای دست دوم می کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها