کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ریزش 17 هزار واحدی شاخص بورس


کد خبر : ۱۰۴۷۸۸یکشنبه، ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲:۰۹۶۷۷۲ بازدید

بورس امروز با منتشر شدن دستورالعمل جدید شورای رقابت با فشار فروش سنگینی روبه‌رو شد و در نهایت شاخص کل با کاهش 1.1 درصدی به عدد ...
ریزش 17 هزار واحدی شاخص بورسریزش 17 هزار واحدی شاخص بورس

بورس امروز با منتشر شدن دستورالعمل جدید شورای رقابت با فشار فروش سنگینی روبه‌رو شد و در نهایت شاخص کل با کاهش 1.1 درصدی به عدد 1 میلیون و 540 هزار واحدی رسید.

در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۹ میلیارد و ۶۰۴ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵ هزار و ۷۷۶ میلیارد تومان در بیش از ۴۵۵ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۱۷ هزار و ۵۹ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۴۰ هزار و ۱۸۳ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی شرکت‌های توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت بندر عباس شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی فناوران، گروه دارویی برکت و بانک سینا با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۸ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۱ هزار و ۵۹۴ میلیارد تومان در ۲۸۰ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۱۳ واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰ هزار و ۳۷ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های بیمه پاسارگاد، پتروشیمی تندگویان و پلیمر آریا ساسول بیشترین اثر منفی بر این نماگر به نام شرکت‌های پتروشیمی زاگرس، بیمه سامان و پتروشیمی مارون شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها