کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کدام دسته از جانبازان مجوز واردات خودرو دریافت کردند؟


کد خبر : ۱۰۳۹۹۳چهارشنبه، ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳:۰۵۱۶۱۰۶ بازدید

مطابق لایحه بودجه 1402، جانبازان بالای 70 درصد که در سال‌های گذشته از تسهیلات ماده 45 قانون جامع ایثارگران استفاده نکرده‌اند، مجوز واردات یک ...
کدام دسته از جانبازان مجوز واردات خودرو دریافت کردند؟کدام دسته از جانبازان مجوز واردات خودرو دریافت کردند؟

مطابق لایحه بودجه 1402، جانبازان بالای 70 درصد که در سال‌های گذشته از تسهیلات ماده 45 قانون جامع ایثارگران استفاده نکرده‌اند، مجوز واردات یک دستگاه خودرو دریافت می‌کنند.

مطابق بند (و) تبصره هفت لایحه بودجه ۱۴۰۲، وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف است با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران به جانبازان بالای ۷۰ درصد که در سنوات گذشته از تسهیلات ماده ۴۵ قانون جامع ایثارگران استفاده نکرده‌اند، مجوز واردات یک دستگاه خودرو متناسب با وضعیت جانبازی ایثارگر با رعایت قوانین و مقررات ارائه کند.

در خصوص سایر مشمولان ماده ۴۵ قانون مذکور از محل تسهیلات قرض الحسنه تبصره ۱۶ این قانون برای خرید خودرو داخلی اقدام می‌شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری امروز (چهارشنبه، ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۱) لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور را به مجلس تقدیم کرد. این لایحه دومین لایحه بودجه‌ای است که دولت سیزدهم تدوین و به مجلس تقدیم کرده است.

بر اساس ماده واحده لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور از حیث منابع و مصارف افزون بر ۵۲ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۹۶۵ میلیارد ریال است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها