کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نصب کاغذ دیواری در یک خانه چقدر هزینه می‌برد ؟


کد خبر : ۱۰۲۵۹سه شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵:۱۰۱۵۲۴۵۸ بازدید

اندازه رول‌های کاغذ‌های دیواری با هم متفاوت هستند، یعنی برخی از آنها 3.5 مترمربع، بعضی پنج مترمربع، برخی دیگر هفت مترمربع از یک دیوار و ...
نصب کاغذ دیواری در یک خانه چقدر هزینه می‌برد ؟نصب کاغذ دیواری در یک خانه چقدر هزینه می‌برد ؟

اندازه رول‌های کاغذ‌های دیواری با هم متفاوت هستند، یعنی برخی از آنها 3.5 مترمربع، بعضی پنج مترمربع، برخی دیگر هفت مترمربع از یک دیوار و حتی بیشتر را پوشش می‌دهند. 

به گفته یکی از فروشندگان، ارزان‌ترین نوع کاغذ دیواری مربوط به مدلی آلمانی است که به دلیل تک رنگ بودن رولی 10 هزار تومان قیمت دارد و هر رول آن پنج مترمربع از یک دیوار را می‌پوشاند که مثلا  برای یک خانه 70 متری به 14 رول از این نوع کاغذ احتیاج است که بنابراین قیمت کاغذ دیواری مورد نیاز 140 هزار تومان می‌شود و هزینه نصب هر رول نیز 10 هزار تومان است، پس 140 هزار تومان نیز هزینه نصب این نوع کاغذ می‌شودو  بنابراین 280 هزار تومان کمترین هزینه برای کاغذ دیواری کردن چنین خانه‌ای است.

به گفته یکی دیگر از فروشندگان، بیشترین قیمت کاغذ دیواری مربوط به مدلی ایتالیایی است که هر رول آن 480 هزار تومان قیمت دارد و با توجه به اینکه هر رول این مدل هفت متر مربع از یک دیوار را می‌پوشاند به 10 رول از این کاغذ برای یک خانه 70 متری احتیاج است که قیمت کاغذ دیواری مورد نیاز برای این خانه معادل چهار میلیون و 800 هزار تومان می‌شود و با توجه به اینکه هزینه نصب این کاغذ رولی 15 هزار تومان است، هزینه نصب کل آن نیز 150 هزار تومان می‌شود. بنابراین هزینه کلی برای خرید کاغذ و نصب آن برای این خانه معادل چهار میلیون و 950 هزار تومان می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها