کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

450 برنده خودرو لاماری ایما مشخص شد


کد خبر : ۱۰۲۵۳۹دوشنبه، ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰:۳۶۱۳۶۲۹ بازدید

قرعه کشی طرح فروش فوق العاده کراس اوور لاماری ایما توسط شرکت آرین پارس موتور امروز 7 آذرماه با حضور نماینده دادستان ، بازرس وزارت صمت و ...
450 برنده خودرو لاماری ایما مشخص شد450 برنده خودرو لاماری ایما مشخص شد

قرعه کشی طرح فروش فوق العاده کراس اوور لاماری ایما توسط شرکت آرین پارس موتور امروز 7 آذرماه با حضور نماینده دادستان ، بازرس وزارت صمت و مسئولان ارشد این شرکت برگزار و از مجموع ۱۷۱.۲۸۴ شرکت کننده، ۴۵۰ برنده مشخص شدند.

آرین پارس موتور در این طرح و بر اساس قوانین 40 درصد ظرفیت را به ثبت نام کنندگان عادی، 50 درصد را به شرکت کنندگان طرح جوانی جمعیت و 10درصد را به طرح نوسازی خودروهای فرسوده اختصاص داده بود.

نتایج این قرعه کشی از ساعت 14 فردا هشتم آذرماه اعلام خواهد شد و برندگان سه روز کاری برای تکمیل وجه فرصت خواهند داشت. برندگان در صورت عدم تکمیل وجه با ظرفیت رزرو جایگزین خواهند شد.

شرکت آرین پارس موتور در مرحله بعدی در نظر دارد تا برای دومین بار لاماری ایما را در تاریخ نهم آذرماه در بورس کالا عرضه کند. 174 دستگاه لاماری ایما شامل 68 دستگاه مشکی، 68 دستگاه سفید و 38 دستگاه خاکستری در این طرح عرضه خواهد شد. لاماری ایما این روزها حدود 1.600 میلیارد تومان در بازار قیمت می خورد. این در حالی است که قیمت عرضه این خودرو در طرح فروش فوق العاده با قرعه کشی 1.094 میلیارد تومان بوده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها