کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عرضه آی فون جدید با طلای 24 عیار


کد خبر : ۱۰۲۴سه شنبه، ۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲:۲۳۶۹۲۳ بازدید

هم‌اکنون تنها چند روز از زمان معرفی iPhone 5S می‌گذرد و مدل ویژه این گوشی هوشمند با بدنه‌ای از جنس طلای 24 عیار عرضه شده است.
عرضه آی فون جدید با طلای 24 عیارعرضه آی فون جدید با طلای 24 عیار

 شرکت Gold Genie که در زمینه تولید دستگاه‌های الکترونیکی و گوشی‌های هوشمند با بدنه طلا شهرت جهانی دارد به تازگی مدل منحصر بفردی از گوشی هوشمند HTC One را روانه بازار کرد؛اما این شرکت هم‌اکنون همزمان با ورود مدل جدید گوشی هوشمند اپل موسوم به iPhone 5S، مدل منحصر به‌فرد آن را با بدنه‌ای از جنس طلای 24 عیار عرضه کرده است. هم‌اکنون تنها چند روز از زمان معرفیiPhone 5S می‌گذرد و مدل ویژه این گوشی هوشمند با بدنه‌ای از جنس طلای 24 عیار عرضه شده است.

این گوشی طلایی به رنگ مشکی و سفید ساخته شده است و بخش فوقانی، میانی و پشتی گوشی و همچنین اطراف نمایشگر را طلای خالص پوشانده است. این گوشی به صورت قفل نشده ساخته شده است و کاربران هر نوع سیم‌کارتی از هر یک از شرکت‌های مخابراتی جهان که بخواهند، می‌توانند در آن استفاده کنند. گوشی هوشمند iPhone 5S با طلای زرد، پلاتین و طلای سرخ ساخته شده است. مدل 16 گیگابایتی این گوشی هوشمند با طلای زرد 1781 پوند (2853 دلار) قیمت دارد و همین گوشی با پلاتین به قیمت 1865 پوند(2988 دلار) فروخته می‌شود. این گوشی هوشمند با طلای سرخ، 1831 پوند (2934 دلار) قیمت دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها