کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز فروش فوری محصولات ایران خودرو - اسفند ماه 93


کد خبر : ۱۰۱۶۵جمعه، ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱:۴۷۲۹۹۶۵ بازدید

بدینوسیله به اطلاع می رساند، با توجه به استقبال بعمل آمده از شرایط فروش بھمن ماه و بھره مندی مشتریان محترم، طرح فروش فوری اسفند به شرح ...
آغاز فروش فوری محصولات ایران خودرو - اسفند ماه 93آغاز فروش فوری محصولات ایران خودرو - اسفند ماه 93

بدینوسیله به اطلاع می رساند، با توجه به استقبال بعمل آمده از شرایط فروش بھمن ماه و بھره مندی مشتریان محترم، طرح فروش فوری اسفند به شرح جدول پیوست از روز یکشنبه مورخ ٩٣/١٢/٠٣ تا زمان تكمیل ظرفیت ارائه مي گردد.

ضمنا آندسته از نمایندگانی که دارای خودروی امانی مطابق جدول پیوست ھستند نیز می توانند از این شرایط جھت فروش خودروھای خود استفاده نمایند. شرايط و توضیحات بخشنامه : ١. شرایط کمیسیون تشویقی نمایندگان مطابق گویای ٣٣٩۵ در اين بخشنامه نیز اجرا خواھد شد.

٢. در اين بخشنامه امکان انتخاب كارت طلائي يك ستاره اختیاري برای خودروھائی که این آپشن بصورت ھدیه برای آنھا لحاظ نشده است، با امتیاز ٢۵% تخفیف فراھم می باشد. لذا مشتریان محترم در صورت تمايل به دريافت كارت طلائي، لازم است حین انجام مراحل ثبت نام نسبت به انتخاب آن اقدام نمایند.

٣. در اين بخشنامه امكان انتخاب دستگاه مالتي رھیاب به صورت آپشن (اختیاري) امكان پذير خواھد بود. لذا مشتریان محترم در صورت تمايل به دريافت این دستگاه، لازم است حین انجام مراحل ثبت نام نسبت به انتخاب آن اقدام نمایند.

۴. امکان انتخاب رنگ ھای متنوع برای خودرو در این بخشنامه در حین ثبت نام، فراھم می باشد و پس از ثبت نام به دلیل برنامه ریزی ھای انجام شده امكان تغییر رنگ وجود نخواھد داشت.

۵. شركت ايرانخودرو مجاز است در صورت تكمیل ظرفیت ، نسبت به قطع ثبتنام اقدام كند.

۶. امكان انتخاب شركت بیمه گر در زمان ثبت نام وجود دارد.

٧. تنظیم صلحنامه در اين بخشنامه قابل اجرا نمی باشد.

٨. پس از انعقاد قرارداد، مشتری به ھیچ عنوان حق انصراف ندارد.

٩. در صورت بروز ھرگونه تاخیر احتمالی در تحويل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، مطابق کلیه قراردادھا ١٨درصد سالیانه (يك و نیم درصد ماھیانه) ، جريمه تاخیر به صورت روزشمار محاسبه و قابل پرداخت خواھد بود.

١٠. شرکت متعھد است در زمان ثبت نام، لیست اقلام و بھای آپشن ھای اختیاری را به مشتری ابلاغ نماید. بدیھی است در صورتی که (پس از امضاء قرارداد توسط مشتری، بعلت وجود الزامات قانونی و یا لزوم استانداردھای اجباری، نصب تجھیزات و لوازم اضافی (آپشن) توسط شرکت لازم باشد، شرکت حق مطالبه ارزش اضافه آپشن بر اساس ضوابط مصوب شورای رقابت را خواھد داشت.

١١. ثبت نام بصورت اينترنتي بوده و از طريق سايت ھاي ( www.ikco.ir و ikco.iranecar.com ) قابل انجام مي باشد.

١٢. نمايندگان محترم ھنگام ثبت نام از مشتريان حتما موارد عنوان شده در بخشنامه٢٩۶٨ (مدارك مورد نیاز جھت احراز سكونت) را مد نظر قرار داده و بر اساس آن اقدام نمايند.

١٣. تھیه رونوشت از صفحه اول شناسنامه و كارت ملي مشتري كفايت مي كند و چنانچه شناسنامه داراي توضیحات بود، رونوشت از آن صفحه نیز لازم مي باشد.

١۴. ارائه كد ملي، كد پستي، آدرس دقیق، منطقه شھرداري محل سكونت و شماره تلفن ثابت و ھمراه در زمان ثبتنام الزامي است.

١۵. در صورت ارائه يا درج آدرس پستي اشتباه توسط مشتري، به ھیچ عنوان امكان اصلاح وجود ندارد و كلیه تبعات ناشي از صدور پلاك با كد شھر مغاير و يا مفقود شدن مدارك خودرو، به عھده مشتري خواھد بود.

١۶. در صورت ارائه اطلاعات نادرست آدرس توسط مشتری، شرکت حق دارد بطور یکطرفه قرارداد را فسخ نماید.

١٧. مشتریان حقوقی در این بخشنامه مجاز به ثبت نام می باشند.

١٨. در صورتي كه اشخاص حقوقي اقدام به ثبت نام نمايند لازم است مقررات و موارد ذيل را ( مطابق بخشنامه١۵٠۶) علاوه بر كلیه شرايط فوق اجرا نمايند:

· مطابق بخشنامه١۴۶٨، فروش خودرو به سازمانھاي دولتي بايد تابع ضوابط و مقررات دولتي باشد و بدون مجوز كمیسیون ماده دو از ادارات كل امور اقتصاد و دارايي ، ثبت نام مجاز نیست. · فروش خودرو با پلاك شخصي به سازمانھا و شركت ھاي دولتي مجاز نیست. · ارائه كپي برابر با اصل آخرين روزنامه رسمي و آگھي تاسیس به نمايندگي مجاز الزامي است. · ارائه معرفي نامه جھت معرفي نماينده خريدار براي انجام مراحل ثبت نام و شماره گذاري الزامي است. بديھي است معرفي نامه مي بايست در سربرگ شركت متقاضي به ھمراه امضاء و مھر مجاز خريدار باشد.

١٩. کارت ھای ھدیه سوخت در مواردی که مشتری حقوقی اقدام به ثبت نام نموده باشد، جھت مشتری نھائی (مشتری صاحب پلاک) صادر خواھد شد. لذا با توجه به لزوم شفاف سازی مالی با مشتریان نھائی لازم است نمایندگان محترم در این خصوص اطلاع رسانی مناسب نمایند.

٢٠. کارت ھدیه سوخت مشتریان از طریق شرکت پست به نمایندگی و رمز کارت ھای مزبور به آدرس اعلامی مشتری بصورت جداگانه ارسال خواھد شد.

21. مبالغ ارائه شده بر اساس دستورالعمل ابلاغی شورای ملی رقابت می باشد.

22. در این طرح فروش، موعد تحویل خودروھای با مدل٩۴ ، از نیمه دوم اسفند ماه تا پایان ماه (به شرط ارسال مدارک) می باشد.

23. در این طرح فروش، موعد تحویل خودروھای با مدل٩٣ ھفت روزه (به شرط ارسال مدارک) می باشد.

زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ ٩٣/١٢/٠٣ مي باشد :





جدول فروش فوري اسفند 93 از محل کارخانه و امانی ( با مدل 93 )

86kiotwwf863q979wq.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها