کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هشدار روزنامه اصولگرا: در مناطق کردنشین شعارهای تجزیه طلبانه داده می شود


کد خبر : ۱۰۰۴۱۸پنجشنبه، ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴:۲۲۳۱۲۹ بازدید

روزنامه جوان نوشت: اگر روز‌های اول مردم در مورد واقعیت فوت مهسا سؤال داشتند و سؤال بجایی هم بود و عده‌ای نیز وجود گشت ارشاد را بر نمی‌تافتند، الآن دیگر مسئله نه مهسا است و نه گشت ارشاد و حتی قانون.
هشدار روزنامه اصولگرا: در مناطق کردنشین شعارهای تجزیه طلبانه داده می شودهشدار روزنامه اصولگرا: در مناطق کردنشین شعارهای تجزیه طلبانه داده می شود

جریان میداندار خیابان، اصل نظام و حتی اسلام را نشانه رفته و برای رسیدن به مقاصد خود ابایی هم ندارد که چه بسا مهسا‌های دیگری نیز سوژه باشند.

اکنون حساب لشکر پیاده نظام دشمن از عموم مردم سوگوار مهسا و جمعی که منتقد گشت ارشاد بودند جدا است. مردم عادی دغدغه و مطالباتی مشخص و با پیگیری قانونمند داشتند و اغتشاشگران اتفاقاً اوضاع را برآشفته می‌پسندند. مردم ما چه موافق گشت ارشاد و چه منتقد و حتی مخالف آن باشند، امنیت و کشور خود را دوست دارند.

هیچ ایرانی وطن‌دوستی، شعار‌های تجزیه‌طلبانه‌ای را که این روز‌ها در برخی از مناطق کردنشین داده می‌شود نمی‌پسندد و روی خوش به تروریست‌های فرقه رجوی نشان نخواهد داد. مراقب باشیم که خیابان را برای قاتلان مهسا‌های دیگر باز نکنیم.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها