کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ضرورت نظارت و کنترل قیمت در بازار میوه


کد خبر : ۹۹۵۴دوشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳:۱۴۱۲۹۸ بازدید

استاندار البرز گفت: با توجه به روند افزایش قیمت میوه در روزهای پایانی سال نظارت و کنترل قیمت‌ها یکی از مهم‌ترین ضروریات است.

سیدحمید طهایی صبح امروز در نشست ستاد نظارت بر بازار اظهار کرد: متأسفانه شاهد روند افزایشی قیمت میوه در بازار هستیم که این مهم باید به صورت دقیق و کارشناسی شده کنترل شود. وی ادامه داد:‌ در این راستا باید نظارت‌ها بر روند توزیع و عرضه میوه شب عید در استان بیشتر شود.

این مسئول با بیان اینکه قیمت میوه در بازار روند صعودی دارد،‌ افزود: این روزها شاهد آن هستیم که روند قیمت میوه در بازار چند نرخی است لذا نظارت‌ها بر روند توزیع و عرضه محصولات باید بیشتر شود.

وی تصریح کرد: افزایش قیمت میوه و چند نرخی بودن آن مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد کرده و موجب افزایش نارضایتی عمومی خواهد شد.

استاندار البرز با بیان اینکه مردم نباید دغدغه تأمین میوه را به عنوان یکی از اصلی‌ترین نیازهای ضروری داشته باشند؛ تأکید کرد: افزایش قیمت میوه نباید به دیگر مشکلات مردم در شرایط سخت اقتصادی کنونی اضافه شود.

طهایی افزود: اگر این روند تا پایان سال ادامه پیدا کند در روزهای منتهی به شب عید، افسار قیمت میوه لجام گسیخته خواهد شد. وی در این خصوص بر ضرورت اعزام تیم‌های بازرسی به منظور رصد بازار در تمامی نقاط بالاخص در مناطق جنوبی شهر تأکید کرد. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها