کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سامسونگ Galaxy S6 در چند مدل مختلف عرضه می‌شود؟


کد خبر : ۹۹۲۷یکشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱:۴۷۱۰۱۶۱ بازدید

در حالی که بسیاری از هواداران هوشمند سری Galaxy S در سرتاسر جهان منتظرند تا از آینده این هوشمند و طراحی آتی آن مطلع ...
در حالی که بسیاری از هواداران هوشمند سری Galaxy S در سرتاسر جهان منتظرند تا از آینده این هوشمند و طراحی آتی آن مطلع شوند، انتشار تصاویر جدید از طراحی این هوشمند، نشان می‌دهد ‌گویا قرار است چندین طرح مختلف از این هوشمند در آینده معرفی شود.

 وب‌سایت‌های ZDnet Korea و همچنین CNet Korea امروز تصاویر جدیدی از پرچم‌دار بزرگ سامسونگ یعنی Galaxy S۶ ‌انتشار داده‌اند که این تصاویر حاکی از آن است که شرکت کره‌ای در صدد است تا چند طرح ‌از پرچم‌دار آینده خود به کاربران معرفی کند. 

این تصاویر که از سوی یک منبع در کره جنوبی در اختیار این وب‌سایت‌ها قرار گرفته، ‌واضح نشان می‌دهد ‌پرچم‌دار آینده سامسونگ از پنج طرح متفاوت از جمله یک نمونه Edge-Style برخوردار است. در حالی که بعید است سامسونگ تا قبل از برگزاری کنفرانس بزرگ خود در اول مارچ سال میلادی جاری، اقدام به معرفی و رونمایی جامع از Galaxy S۶ کند، ولی از چندی پیش، حدس و گمان‌ها پیرامون این هوشمند در جریان افتاده است.
 
هوشمند Galaxy S6 در چند طرح مختلف ارائه میشود؟


تصویر فوق پنج مدل مختلف از این هوشمند را نشان می‌دهد که طبعا رندرهای سه بعدی هستند. اولین نمونه از سمت چپ طراحی معمول Gakaxy S۶ است و دومین مدل، نمونه‌ای با پوشش برند Verus یعنی بزرگ‌ترین برند سازنده‌ پوشش گوشی‌های هوشمند در کره جنوبی.

اما نمونه‌های چهارم و پنجم نشان می‌دهد، شاید سامسونگ‌ طرحی از نوع Edge-Style Screen همانند طراحی منحنی Galaxy Note Edge برای پرچم‌دار آینده خود داشته باشد. البته با کمی دقت مشخص می‌شود ‌این مدل از دو لبه منحنی برخوردار است. مدل چهارم صفحه منحنی را در سمت راست دارد، در حالی که نمونه پنجم این انحنا را در لبه سمت راست صفحه قرار داده است. 

این امر حاکی از آن است که یا هر دو لبه این هوشمند منحنی خواهد بود‌ یا آنکه سامسونگ ‌طرح منحنی را برای افراد چپ‌دست و راست‌دست مد نظر قرار داده است. همچنین نمونه پنجم نشان می‌دهد که طراحی از یک شیار باریک و فلزی و همچنین یک دکمه Home فیزیکی برخوردار است. این شیار فلزی باریک کاملا یاد‌آور تیزر تبلیغاتی سامسونگ برای کنفرانس ماه مارچ خود است.
 

هوشمند Galaxy S6 در چند طرح مختلف ارائه میشود؟


هنوز مشخص نیست، ‌آیا Galaxy S۶ ‌بدنه‌ای تمام فلزی دارد یا خیر؛ اما گفته می‌شود، این هوشمند از لبه‌های فلزی همانند S۵ بهره می‌برد. همچنین منابع آگاه به ZDnet گفته‌اند که سازنده بزرگ کاور و پوشش در کره جنوبی به شدت در حال تولید محصولات خود برای S۶ است. 

همچنین منابع دیگر‌ اظهار داشته‌اند، این گوشی هوشمند در دو طرف صفحه از انحنا برخوردار است و هر دو منحنی نیز متقارن هستند. در طراحی این گوشی از فلز آلومینیوم استفاده شده است. 

حدس و گمان‌ها پیرامون پرچم‌دار بزرگ آتی سامسونگ در حالی صورت می‌گیرد که این شرکت در رقابت با اپل در گوشی‌های مدل بالا و در رقابت با بازیگران جدید همچون Xiaomi در کف بازار قرار دارد و به تازگی گزارش سود فصلی این شرکت حاکی از پنجمین کاهش سود در بازار موبایل بوده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها