کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش دستمال کاغذی و تن ماهی 2 برابر قیمت خرید


کد خبر : ۹۹۲۲یکشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵:۰۰۸۵۵۷ بازدید

رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: در صورتی که کارخانه‌ها دستمال کاغذی و تن ماهی را با تخفیف‌های 50 درصدی در اختیار ...

رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: در صورتی که کارخانه‌ها دستمال کاغذی و تن ماهی را با تخفیف‌های 50 درصدی در اختیار عمده‌فروشان قرار می‌دهند، مصرف‌کنندگان از این تخفیف‌ها بی‌نصیب می‌مانند.

محمد آقاطاهر در گفت‌وگویی با بیان اینکه دستمال کاغذی حدود 40 تا 50 درصد برای عمده‌فروش تخفیف دارد، گفت: بنکداران یا مغازه‌داران با 40 تا 50 درصد تخفیف، این کالا را از کارخانه‌ها می‌خرند ولی موضوع مهم این است که با این میزان تخفیف به دست مصرف‌کننده نمی‌رسد.

وی گفت: در حال حاضر مغازه‌داران با تخفیف پنج تا 10 درصدی دستمال‌ کاغذی را به دست مصرف‌کنندگان می رسانند و این درحالی است که خودشان با تخفیف 40 تا 50 درصدی آن را از کارخانه‌ها خریداری می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه جهت حمایت از حقوق مصرف کننده باید این تخفیفات در نهایت به مصرف کننده برسد، پیشنهاد کرد در صورت اعمال تخفیف، قیمت مصرف‌کننده روی محصولات باید تغییر کند و اصلاح شود که با این کار، تخفیف واقعی فقط نصیب مصرف‌کننده می شود.

رییس اتحادیه بنکداران موادغذایی در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: همچنین تن ماهی حدود 2500 تومان به دست عمده فروش می رسد ولی 5000 تومان فروخته می شود و اگر هم تخفیفی ارائه شود، بسیار ناچیز است.

آقاطاهر تصریح کرد: این قیمت‌ها کاذب است و تخفیف‌هایی که داده می‌شود نصیب مصرف‌کنندگان نمی‌شود.

وی اظهار کرد: در این رابطه با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مذاکراتی انجام دادیم که این موضوع را پیگیری کنند و راهکاری برای آن بیابند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها