کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ارائه تخفیف کالا تا 15 درصد


کد خبر : ۹۸۱۵سه شنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵:۴۱۲۸۹۴ بازدید

اعلام مراکز برگزاری نمایشگاه‌های بهاره شهر تهران ...

نایب رییس اتاق اصناف کشور از برگزاری پنج نمایشگاه بهاره در تهران خبر داد و گفت: برای امسال کالاهای عرضه شده در نمایشگاه‌های بهاره با تخفیف پنج تا 15 درصدی به شهروندان ارائه می‌شود.

ابراهیم درستی امروز - سه‌شنبه - در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران درخصوص تمهیدات اتاق اصناف برای برگزاری نمایشگاه‌های بهاره اظهار کرد: امسال در پارک ارم، حکیمیه تهرانپارس، بوستان ولایت، خاوران و تختی نمایشگاه‌های بهاره برگزار می‌شود.

وی افزود: سعی می‌کنیم نسبت به سال‌های گذشته به لحاظ کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده تفاوت محسوسی داشته باشیم و محصولات با کیفیت و قیمت بهتری عرضه شوند.

نایب رییس اتاق اصناف کشور ادامه داد: در برگزاری نمایشگاه‌های امسال از سازه‌های آلومینیومی استفاده می‌کنیم و چادرهای مورد استفاده نیز حتما ضدآب، ضدحریق و با ایمنی بالا خواهند بود. فضایی که برای برگزاری نمایشگاه‌ها در نظر گرفته می‌شود نیز حتما به لحاظ تردد شرایط بهتری خواهند داشت.

درستی تاکید کرد: در نمایشگاه‌های امسال کالاها حداقل با تخفیف پنج درصد ارائه می‌شوند و نظارت و بازرسی نسبت به سنوات گذشته بیشتر خواهد بود تا کالایی که به دست مصرف‌کننده می‌رسد شرایط مناسبی داشته باشد.

وی اظهار امیدواری کرد بتوانیم در سال آینده فروش فوق‌العاده در فروشگاه‌ها را فعال کنیم و بحثی به نام نمایشگاه بهاره نداشته باشیم.

نایب رییس اتاق اصناف کشور با اشاره به وجود سه میلیون واحد صنفی در کشور گفت: در تهران 400 هزار واحد صنفی داریم که با برگزاری پنج نمایشگاه و حدود 5000 غرفه، قطعا نباید پاسخگوی همه اصناف شهر تهران باشیم. امیدواریم بتوانیم در سال آینده فروش فوق‌العاده را در سطح تهران و کشور نهادینه کنیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها