کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصاویر منتسب به گالکسی S6


کد خبر : ۹۸۰۸سه شنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹:۲۶۶۵۸۶ بازدید

در هفته‌های اخیر شایعات و اخبار متعددی در مورد پرچمدار آتی سامسونگ، گلکسی S6 منتشر شده است. اما آخرین تصاویر منتسب به این گوشی‌ ...
تصاویر منتسب به گالکسی S6تصاویر منتسب به گالکسی S6

در هفته‌های اخیر شایعات و اخبار متعددی در مورد پرچمدار آتی سامسونگ، گلکسی S6 منتشر شده است. اما آخرین تصاویر منتسب به این گوشی‌هوشمند جزئیات بیشتری از آن را نمایش می‌دهد.

زومیت در مقاله ای نوشت : در روزهای اخیر شایعات و تصاویر متعددی در مورد پرچمدار آتی سامسونگ منتشر شده است که در جدیدترین آن‌ها شاهد قاب‌های پشتی توسعه یافته برای گلکسی S6 هستیم که ذهنیت بهتری را در باره‌ی این گوشی برایمان ایجاد می‌کند.
 

hpyv0sed32hbtpbnioc.jpg


در مورد صحت تصاویر مورد نظر می‌توان دو نقطه نظر را مطرح کرد. شاید تولیدکنندگان این قاب‌ها براساس اطلاعات منتشر شده، آنچه را که برای آینده در نظر دارند، طراحی کرده‌اند. از سوی دیگر می‌توان چنین استنباط کرد که سامسونگ مختصات فیزیکی گوشی‌هوشمند خود را در اختیار تولیدکنندگان این قاب‌ها گذارده تا بلافاصله پس از ارائه‌ی این محصول به بازار، تجیزات جانبی نیز روانه‌ی بازار شود.
 

3xpq7bs81koc865jz5l2.jpg

همانطور که در این تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، از جمله‌ی قابلیت‌هایی که یکی از این قاب‌ها به گلکسی اس 6 اضافه می‌کنند می‌توان به تقویت دوربین از طریق اضافه شدن لنز روی قاب و همچنین صفحه‌ی نمایش کاغذ دیجیتال (e-paper) در پشت گوشی اشاره کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها