کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فراخوان شرکت عمران پردیس برای فروش زمین


کد خبر : ۹۷۴۶شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸:۵۹۸۲۵۷ بازدید

شرکت عمران پردیس در اطلاعیه‌ای از فروش تعداد محدودی زمین در این شهر در راستای تحقق برنامه‌های تشویقی دولت برای گسترش و تقویت سرمایه‌گذاری خبر داد.

در ماه‌های اخیر و با حاد شدن موضوع برداشت از حساب متقاضیان مسکن مهر برای اجرای خدمات زیربنایی و روبنایی و اعتراض‌های پیاپی به این روند، سرانجام قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از تامین منابع مالی مورد نیاز برای تامین خدمات زیربنایی و روبنایی با فروش زمین و اراضی دولتی خبر داد.

حال حدود یکماه پس از تاکید مهرآبادی، شرکت عمران پردیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ در راستای تحقق برنامه‌های تشویقی دولت برای گسترش و تقویت سرمایه گذاری، به اطلاع عموم علاقمندان به خرید اراضی و واحدهای تجاری جهت سرمایه‌گذاری در شهر جدید پردیس می‌رساند،‌ شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ‌تعداد محدودی قطعه زمین در کاربری‌های مختلف و همچنین تعدادی واحد تجاری آماده بهره‌برداری را با شرایط و تسهیلات ویژه از طریق برگزاری مزایده در نیمه دوم بهمن ماه به فروش برساند.

اطلاعات مربوط به مشخصات قطعات و واحدهای ذکر شده و همچنین شرایط ویژه اعلامی طی چند روز آینده از طریق سایت شرکت به آدرس http://www.pardis-ntoir.gov.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است از اوایل آذرماه سال‌جاری با اعلام افزایش 12 میلیون تومانی مسکن مهر فاز 11 پردیس، متقاضیان این پروژه نسبت به برداشت از آورده آنها برای تامین خدمات زیربنایی و روبنایی اعتراض کرده و خواستار رسیدگی مسئولان به این معضل شدند. به نظر می‌رسد با فروش زمین‌ با کاربری‌های مختلف در شهرهای جدید مشکل مذکور در آینده‌ای نزدیک برطرف شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها