کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تازه واردهای بازار ایران


کد خبر : ۹۵۹۴یکشنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳:۳۱۷۳۸۵ بازدید

ظریف ترین مدل گوشی هوشمند کمپانی سامسونگ وارد بازار ایران شده است که قابلیت تنظیم ...

ظریف ترین مدل گوشی هوشمند کمپانی سامسونگ وارد بازار ایران شده است که قابلیت تنظیم کیفیت صدای دستگاه براساس میزان شنوایی گوش کاربر را دارد. ظر‌یف‌ترین مدل گوشی‌های سامسونگ سری A که قابلیت تنظیم کیفیت صدای دستگاه را براساس تست شنوایی گوش چپ و راست کاربر با هدف بهبود عملکرد تطبیق صدا به همراه دارد وارد بازار ایران شده است.

سری A سامسونگ برای نخستین بار در میان سایر مدلهای این کمپانی کره ای، با بدنه فلزی طراحی شده و باریک ترین و ظریف ترین مدل این شرکت به حساب می آید.

گلکسی A سامسونگ در 3 نوع A3، A5  و A7 وارد بازار شده که تفاوت آنها در ابعاد صفحه نمایش بوده و به ترتیب 4.5 اینچ ، 5 و 5.5 اینچ هستند و به ترتیب یک میلیون و 80 هزار تومان، یک میلیون و 510 هزارتومان و یک میلیون و 700 هزار تومان قیمت داده می شود.
 

p85ajjj7y8uxked3p6y.jpg


سری A گلکسی سامسونگ دارای دوربین 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسل مخصوص گرفتن سلفی است که می‌تواند عکس‌هایی با زاویه گسترده‌تر ثبت کند و امکان عکس گرفتن با فرمان صوتی و حرکت دست را فراهم می کند. این گوشی به یک پردازشگر 1.2 گیگاهرتزی Quad Core مجهز بوده که می‌توانند چند کار را به طور پیوسته و هم‌زمان انجام دهند و امکان وب‌گردی (Browsing) سریع‌تر را فراهم کنند. عملکرد تطبیق صدا (Adjustable Audio) در این مدل باعث می ود صدای محیط تاثیر بسیار کمتری بر کیفیت صدای خروجی داشته باشد.

سامسونگ Galaxy A7 دارای قابلیت‌ انجام هم‌زمان چندکار (Multitasking) و پردازنده 8 هسته ای است که از ترکیب دو پردازنده چهار هسته ‏ای تشکیل شده که به کاربر امکان می ‏دهد تا به‌راحتی و به ‌سرعت، اطلاعات و داده‌های زیاد و با حجم بالا را پردازش کند. این محصول دارای 16 مگابایت حافظه داخلی و دو گیگابایت رم و باتری 2600 میلی‌آمپری است.

امکان کنترل خودکار برای پاک‌سازی صداهای اضافه با هدف کاهش انتقال آلودگی‏های صوتی، قابلیت حالت خصوصی (Privet Mode) که امکان افزودن یک لایه امنیتی بیشتر را برای حفظ امنیت اسناد کاربران فراهم می‌کند از دیگر ویژگیهای این مدل است که در 3 رنگ سفید، سیاه و طلایی در بازار موجود است.

سری جدید گوشی های سامسونگ در ابعاد و طراحی شبیه به مدل میت 7 کمپانی هوواوی است که مشخصات این دو محصول در زیر با هم مقایسه شده است.


هووای میت 7

گوشی موبایل هوواوی اسندمیت 7 به دلیل سایز 6 اینچی صفحه نمایش در رده محصولات فبلت جای می گیرد و حدود یک میلیون و 600 هزار تومان قیمت داده می شود.این محصول یک سیم کارته و از جنس آلومینیوم یک پارچه کدر است و 185 گرم وزن دارد؛ صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوعIPS در سایز 6 اینچ دارای دارای رزولوشن 1080x1920 و تراکم پیکسلی 368 پیکسل بر اینچ با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ از جمله ویژگیهای آن است.

فبلت هوواوی اولین اسمارت فونی است که مجهز به پردازنده 1+8 هسته ای است و دارای پردازنده HiSilicon Kirin 925 Chipset Quad-core Cortex-A15 & quad-core Cortex-A7 CPU و حافظه داخلی 16384 مگابایت، حافظه رم 2048 مگابایت با قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD است و شبکه های ارتباطی 3G و 4G را پشتیبانی می کند و قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - NFC و بلوتوث را دارد.دوربین 13 مگاپیکسلی عقب و 5 مگاپیکسلی جلو همراه با فوکوس اتوماتیک، فلاش و دوربین مکالمه ویدئویی و سیستم عاملAndroid 4.4 KitKat - پشتیبانی از جاوا، نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس و نمایش فایلهای PDF از جمله امکانات این گوشی تبلت است.
 

dg2jcg73n3jv9y3njrog.jpg


این مدل علاوه بر باتری 4100 میلی آمپری دارای حسگر ژیروسکوپ (Gyro Sensor)، حسگر Proximity (مجاورت) برای خاموش شدن خودکار صفحه نمایش هنگامی که کاربر گوشی را به گوش خود نزدیک می‌کند (Proximity Sensor)، حسگر شتاب سنج برای چرخش خودکار رابط کاربری ( Accelerometer Sensor For UI Auto-Rotate) و حسگر اثر انگشت بر روی قاب پشتی (Fingerprint sensor) به عنوان اولین اسکنر اثر انگشت تک لمس جهان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها