کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سیم‌کارت‌هایی که تا 11 روز دیگر قطع می‌شود


کد خبر : ۹۵۷۲شنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱:۰۷۱۷۰۴۵ بازدید

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: برخی از سیم‌کارت‌ها در پایگاه اطلاعاتی اپراتورهای اول و دوم تلفن همراه ...

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: برخی از سیم‌کارت‌ها در پایگاه اطلاعاتی اپراتورهای اول و دوم تلفن همراه دارای مشخصات ناقص یا با مالکیت غیر هستند که این سیم‌کارت‌ها باید ساماندهی شوند.

غلامرضا داداش زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: تاکنون اپراتورهای اول و دوم تلفن همراه در چند مرحله از مشترکان خود در قالب پیامک درخواست کرده‌اند تا کد ملی مالک سیم‌کارت را اعلام کنند که 20 درصد از مشترکان این اقدام را انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اپراتورها از سوی رگولاتوری الزام دارند سیم‌کارت‌های دارای مشخصات ناقص یا با مالکیت غیر را ساماندهی کنند، تصریح کرد: مشترکانی که نسبت به اعلام کد ملی مالک سیم‌کارت به اپراتورها اقدام نکنند، سیم‌کارت آنها از نیمه بهمن ماه قطع می‌شود.

داداش زاده گفت: برای مشترکان اپراتور اول پیامکی با عنوان "همراه اول" ارسال و از آنان درخواست می‌شود کد ملی خود را به شماره 8980 ارسال کنند. مشترکان اپراتور دوم نیز پیامکی با عنوان "ایرانسل" دریافت می‌کنند که براساس آن باید کد ملی خود را به شماره 272 ارسال کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها