کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پنت هاوس در تهران متری 25 میلیون تومان


کد خبر : ۹۵۵۱جمعه، ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲:۵۷۱۱۳۰۸ بازدید

پنت هاوس ها درکلانشهر تهران با قیمت های نجومی و شرایط خاص در حالی معامله می شوند که رکود در بازار مسکن ادامه ...
پنت هاوس در تهران متری 25 میلیون تومانپنت هاوس در تهران متری 25 میلیون تومان

پنت هاوس ها درکلانشهر تهران با قیمت های نجومی و شرایط خاص در حالی معامله می شوند که رکود در بازار مسکن ادامه دارد اما این روند تاثیری در معاملات این واحد ها نداشته است.

 با توجه به روند رکود در بازار مسکن و افزایش تعداد آپارتمان های خالی در کلان شهرها ، هنوز خانه هایی وجود دارند که با شرایط ویژه ، مشتریان منحصر به فرد خود را دارند.

آپارتمان های لوکس با امکانات خاصی که فقط در برخی نقاط تهران به چشم می خورند ، با قیمت های نجومی خرید و فروش و یا اجاره داده می شوند.در بازار فعلی علاوه بر اینکه این واحد ها مشتریان ثروتمند و خاص خود را دارند خرید و فروش این آپارتمان ها هم در بنگاه های خاصی صورت می گیرد .

براین اساس، سازندگان آپارتمان های لوکس پایتخت برای اینکه مشتریان خاص خود را به خوبی جذب کنند از امکانات ویژه ای مانند سیستم شست‌وشوی نما و پنجره ، تهویه مطبوع دارای فن‌کوئل‌های سقفی از طریق چیلر جذبی ، سیستم کنترل هوشمند ساختمان ،سونا، جکوزی ، استخرو.. در واحدهایشان استفاده کرده اند.

بنگاه هایی که این آپارتمان ها در آن ها خرید و فروش می شوند معتقدند اجاره و خرید و فروش این واحد ها در کسادی و رکود بازار هم انجام می شود چرا که به عقیده آن ها اقشاری که مشتری این واحد ها هستند با سرمایه های کلانی که دارند اقدام به انتخاب واحد مورد نظر می کنند.

بررسی میدانی روی این واحد ها حاکی از آن است که صاحبان این خانه ها به بنگاه های مورد نظر سپرده اند که فقط در صورت ارائه گردش حساب شخص مورد نظر می توانند واحد را مشاهده کنند.

هم چنین پنت هاوس ها اکثرا به صورت مبله خرید و فروش می شوند ، این مسئله در حالی است که اسباب و اثاثیه برخی از آنها از کشور های اروپایی وارد شده اما با این وجود، فروشندگان تمایلی به جابه جایی وسایل خود ندارند.


28lmbbyuitba0es0fa8.jpg


نگاهی به قیمت اجاره و خرید و فروش پنت هاوس‌های شهر تهران

پنت هاوس 700 متری واقع در فرمانیه شرقی پنج خوابه همراه با استخر،سونا ، جکوزی، سالن ورزشی ، 4 پارکینگ و 250 متر تراس به قیمت دو میلیارد و 500 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود.

همچنین این پنت هاوس متری 20 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

یک پنت هاوس 800 متری با امکانات، استخر، سونا، جکوزی، آشپزخانه فول سرویس به صورت مبله واقع در خیابان فرشته به قیمت سه میلیارد تومان رهن کامل داده می‌شود.

این پنت هاوس به قیمت متری 25 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هم چنین یک پنت هاوس 300 متری واقع در ولنجک با 60 متر تراس ،‌دو پارکینگ، لابی، استخر و سونا به قیمت صد میلیون تومان پول پیش و 13 میلیون اجاره در نظر گرفته شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها