کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هنوز دعوت‌نامه خودرو دنا برای مشتریان ارسال نشده است


کد خبر : ۹۴۸۱سه شنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴:۲۷۷۱۶۹ بازدید

تأخیر در تحویل دنا به مشتریان در حالی ادامه دارد که حدود یک و نیم ماه از تعیین قیمت دنا می‌گذرد و یکه‌زارع، مدیرعامل ایران خودرو 20 دی‌ماه به خبرنگاران ...

با گذشت یک ماه و نیم از تعیین قیمت دنا توسط شورای رقابت، خریداران این خودرو همچنان برای تحویل آن معطل هستند، در این شرایط شورای رقابت نیز فهرستی از 37 قطعه خودروی دنا را منتشر کرد تا خریداران، خودرو را کامل تحویل بگیرند.

در حال حاضر هیچ دعوت‌نامه‌ای برای خریداران دنا از سوی ایران خودرو ارسال نشده و مشتریان برای تحویل خودرو همچنان بلاتکلیف هستند.

مسئول فروش یکی از نمایندگی‌های ایران خودرو در این مورد گفت: دستوری از سوی ایران خودرو برای ارسال دعوت‌نامه دنا برای مشتریان صادر نشده است.

یکی دیگر از مسئولان فروش نمایندگی ایران خودرو نیز در این مورد گفت: ارسال دعوتنامه‌ها آغاز نشده و در صورتی که سایت مربوطه باز شود، این کار را انجام خواهیم داد. وی ادامه داد: سایت به صورت همزمان و برای همه نمایندگی‌ها باز خواهد شد.

تأخیر در تحویل دنا به مشتریان در حالی ادامه دارد که حدود یک و نیم ماه از تعیین قیمت دنا می‌گذرد و یکه‌زارع، مدیرعامل ایران خودرو 20 دی‌ماه به خبرنگاران گفته بود تحویل دنا به خریداران از هفته آینده آغاز خواهد شد. در این شرایط، پس از بحث‌های مطرح شده در مورد قیمت‌گذاری دنا، محصول جدید ایران‌ خودرو و کشمکش موجود بین این خودروساز و شورای رقابت، این شورا فهرستی از 37 قطعه نصب شده بر روی دنا را منتشر کرد تا خریداران با اطلاع کامل، خودروی خود را تحویل بگیرند.

بر این اساس، مرکز ملی رقابت با اشاره به یکسان بودن گریبکس، موتور، شاسی دو خودروی دنا و سورن، اعلام کرد که قیمت دنا بر مبنای قیمت پایه سورن تعیین شده و در واقع در مقایسه با سمند سورن، 37 قطعه جدید به دنا اضافه شده و یا ارتقاء یافته است. طبق اعلام مرکز ملی رقابت، در خودروی دنا داشبورد لوکس به همراه مالتی‌مدیا، صندلی 8 حرکته برقی، چراغ‌های جلو و عقب، بخاری و تهویه مطبوع اتوماتیک، غربیلک فرمان (سیستم کنترل رادیو پخش)، مجموعه کیسه هوای راننده و شاگرد، چراغ مه‌شکن روی سپر عقب و شیشه بالابر برقی درهای جلو و عقب نصب شده است .

همچنین درهای جلو و عقب- چپ و راست، آئینه‌های برقی جانبی به همراه چراغ راهنما، رودری‌های جلو و عقب- چپ و راست، مجموعه درب موتور، مجموعه درب صندوق عقب، سپرهای عقب و جلو، شیشه دولایه سبز عقب و جلو، گلگیرهای عقب و جلو- چپ و راست، دستگیره‌های خارجی، گردگیر دسته دنده و گردگیر ترمز دستی، طاقچه عقب و مجموعه جهت نصب قلاب صندلی کودک و کروز‌کنترل از دیگر قطعات تغییر یافته بر روی دنا در مقایسه با سورن است.

سیم‌کشی مالتی‌پلکس، هندزفری، مجموعه قفل‌های سوئیچی، موکت‌های کفپوش داخل و صندوق عقب، آژیر و پایه نگه‌دارنده سیستم هشدار دهنده صوتی، جک گازی درب صندوق عقب، مجموعه کنسول عقب، کاور لولای صندوق عقب، آنتن جی‌پی‌اس‌ دار، قفل درب موتور، قفل‌های درهای جانبی، قفل درب صندوق، سینی‌فن، قطعه عرضی روی سینی فن، زه‌ها و نوارهای دور شیشه و درب‌ها، درب باک و مجموعه گلویی باک بنزین و سیستم سوخـت‌رسانی و سنسور دنده عقب از دیگر امکاناتی است که برای نصب روی دنا با تغییراتی نسبت به سورن در نظر گرفته شده است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها