کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
مجتمع فنی تهران
کانال تلگرام ایران جیب

کدام مدل از پژو 206 در ایران کارآمدتر است ؟

کدخبر:۹۴۷۵سه شنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷:۵۲۱۹۶۰۶ بازدید

پژو 206 به ويژه از لحاظ طراحي ظاهری به عنوان يکي از موفق ترين مدل های تاريخ شرکت پژو شناخته ميشود و از زمان معرفی ...
کدام مدل از پژو 206 در ایران کارآمدتر است ؟

همان طور كه ميدانيد، پژو 206 از خودروهاي هاچبك کلاس  B است كه توليد آن در فرانسه از سال 1998 آغاز شد. اين خودرو جايگزين پژو 205 شد. 206 در ابتداي توليد خود به صورت هاچ بك با پيشرانه هاي 1.4 ،1.1 و 1.6 ليتري توليد و عرضه شده است. شركت پژو، 206 را علاوه بر ايران، به بازار كشورهايي مانند برزيل، آرژانتين، مالزي و چين نيز عرضه كرده است. در سال هاي بعد، گونه هاي متنوع تري از اين خودرو نيز به بازار عرضه شد.

در سال 2001، مدل كوپه روباز يا همان سي سي ( با سقف فولادي تاشو) و مدل استيشن واگن اين خودرو (با پسوند SW) توليد و در نهايت مدل صندوقدار آن (با پسوند SD) در سال 2005 براي اولين بار در ايران و با همكاري شركت پژو طراحي و توليد شد. صادرات 206 اس دي به 39 كشور انجام شد و اكنون در بازارهايي مانند آفريقاي شمالي، چين، روسيه، روماني، تركيه و بلغارستان موجود است. پژو 206 به ويژه از لحاظ طراحي ظاهري به عنوان يکي از موفق ترين مدل هاي تاريخ شرکت پژو شناخته ميشود و از زمان معرفي به بازار، تا سال 2007 حدود شش ميليون دستگاه از آن به فروش رسيد. 206 از سال 2001 تا 2003 توانست عنوان پرفروش ترين خودروي اروپا را به دست آورد. از ميان كليه مدل ها، مدل 1.4 ليتري فول آپشن مجهز به كيسه هوا، ترمز ضدقفل و... ( يعني تيپ 3 ) پرفروش ترين مدل بود. 

پژو در 26 مه سال 2008، توليد پنج ميليونمين 206 در سراسر جهان را جشن گرفت. توليد 206 در برخي از كشورها با عناويني همچون +206 و 207 آي كه تغييراتي ظاهري نسبت به سلف خود دارند همچنان ادامه دارد. پاي پژو 206 از سال 1380 به ايران باز شد. اين خودرو به خاطر چالاكي و قابليت هاي ديناميكي بالا، سازگاري با محيط  زيست و مصرف سوخت پايين، برخورداري از سامانه هاي روز دنيا از جمله مالتي پلكس و قيمت مناسب، به يکي از محبوب ترين خودروهاي داخلي تبديل شده است.

در طراحي و توليد اين خودرو از آخرين دستاوردهاي فني و مهندسي دنيا استفاده شده است. علاوه بر اين، 206 در تست هاي تصادف EuroNCAP چهار ستاره از پنج ستاره ايمني را به دست آورده است. پژو 206 اس دي، آخرين گونه از انواع مختلف خودرو 206 به شمار مي آيد. اين خودرو در ميان مدل هاي ديگر خانواده خود شامل 206 هاچ بك سه و پنج در، كوپه كانورتيبل و استيشن، به دليل برخورداري از صندوق عقب بزرگ و جادار، نقش خود را به عنوان يك خودروی خانوادگي به خوبي ايفا مي‌كند. 206 اس دي در قسمت عقب فضاي نه چندان زیادی را براي سرنشينان فراهم كرده و ايمني بالايي را براي تمام مسافرانش به ارمغان مي آورد. براي مطابقت بيشتر اين خودرو با شرايط خانواده ها، سيستم تعليق عقب آن دوباره طراحي و مهندسي شد تا بيشترين ايمني و آسايش را براي سرنشينان به ارمغان بياورد.

در حال حاضر پژو 206 هاچ بك با دو نوع موتور 1360 و 1587 سي سي و دو سطح تجهيزات، نهايتا با تيپ هاي 2 و 5 توليد و فروخته مي شود. توليد تيپ دو كه از سال 1391 و پس از قطع همكاري با پژو متوقف شده بود، امسال با همت متخصصان ايران خودرو به صورت كاملا داخلي درآمد و از سر گرفته شد. نوع صندوقدار 206 نيز فقط با تيپ V8 به بازار داخلي عرضه ميشود. تيپ 3 و 6 در نوع هاچ بك و V9 ،V10 ،V1 و V20 در نوع صندوق دار، تيپ هايي هستند كه پيشتر توليد  و عرضه شده اند و اكنون به دلايل مختلف از خانواده محصولات پژو 206 حذف شده اند. 206 تيپ 2 داراي موتور 1360 سي سي با سطح تجهيزات پايه است. اين خودرو از پيشرانه هشت سوپاپه TU3A با توان 75 اسب بخار بهره مي برد. تجهيزات اين خودرو شامل ترمز ضد قفل، كيسه هواي راننده و سرنشين، شيشه هاي برقي جلو و سيستم تهويه (كولر) دستي است.

ساير تجهيزات اين تيپ كه در همه تيپ هاي پژو 206 نیز مشترك هستند عبارتند از:

 فرمان هيدروليك

 چراغ مه شكن جلو و عقب

 سيستم ضد سرقت (ايموبيلايزر)

 قابليت تنظيم زاويه نور چراغ جلو

 قفل مركزي با كنترل از راه دور

 پشت سري جلو با تنظيم ارتفاع

 پخش CD با كنترل از پشت فرمان

 سيستم قطع خودكار سوخت در مواقع اضطراري

ofclao1ysw179499whkh.jpg


 سيستم كنترل بخارات بنزين  مبدل كاتاليزوري اگزوز و حسگر اكسيژن كمربندهاي ايمني جلو با تنظيم ارتفاع موتور 16 سوپاپه TU5 با حجم 1587 سي سي به همراه سطح بالاتري از تجهيزات، تيپ هايي مانند تيپ 5 هاچ بك و V8 صندوق دار را تشكيل داده اند. اين دو محصول علاوه بر تجهيزات پايه كه در تيپ هاي پيشين برشمرده شد، شامل پشت سري های عقب، شيشه هاي برقي عقب، آيینه هاي جانبي برقي، نشانگر دما روي داشبورد، بلندگوي درهاي عقب، تويیتر صوتي جلو و سيستم تهويه (كولر) اتوماتيك هستند.

برخی از خودروهاي خانواده پژو 206 در بعضی مدل ها از قابليت هاي عملكردي متفاوت و مناسبي نيز بهره مند هستند. موارد اشارهشده در زير فقط برخي از اين امكانات هستند كه فهرست نسبتا كاملي از آنها سال گذشته در سایت منتشر شد. در صورتي كه هر يك از اين امكانات در خودرو فعال نباشد، امكان فعال سازي آن از طريق مراجعه به نمايندگي هاي مجاز وجود دارد.

 برف پاك كن هوشمند حساس به سرعت

 چراغ همراهي تا درِ منزل در محيط تاريك

 اخطار سرعت در مقدار مورد نظر شما

 روشن بودن همزمان نور پايين و بالا

 فعال شدن برف پاك كن عقب در دنده عقب

 روشن شدن فلاشر در زمان ترمز شديد

 قفل خودكار درها با حركت خودرو

 سامانه جلوگيري از تخليه باتري (حالت صرفه جويي)

همراه مکانیک



دیدگاه ها

فرزاد: 1393/10/3010:05:30،
131
25
از 5 میلیون 2 میلیونش فکر کنم تو ایران باشه !!! چه منفعتی مردم ایران به واسطه دلالی مثل ایران خودرو رسوندن به فرانسه . چه اشتغالی درست کردیم واسشون !
سالار: 1393/10/3010:28:01،
95
32
206 خوبه ؛ اما هندیش فکر نمیکنم خیلی کارآمد باشه...

فقط برات خرج میتراشه...

گیربکس و برقش هم که شده 405 های قدیمی...
علي: 1393/10/3010:33:43،
64
47
هيجكدام ، همشون اشغالن
206: 1393/10/3010:50:53،
33
80
206 v10 پایه گازسوز اصل فرانسه بینظیر بود
رضا: 1393/10/3010:59:58،
76
28
********
قبلا شاید
اما الان دیگه نه
تمام قطعات و برق کشیش چینی شده
هر روز یه مشکل هر روز یه خرابی هر کس پول بده به این قوطی کبریت 2 نفره عقلش ... !
********
پ: 1393/10/3011:03:00،
81
30
واقعا کیفیت رو پایین آوردن خیلی پاییییییییییییین
اسمارت فون: 1393/10/3013:29:23،
25
34
پژو ٢٠٦ تيپ ٥
٢٠٧
تيپ ٦
٢٠٧ اتومات
v8
v9
دهقان : 1393/10/3010:05:41،
35
141
حيف پول بدي جنس هندي
بابا 40 تا بزار روش يه ماكسيما بخر باهاش سلطان بشو .
ايمني امنيت كلاس قدرت سرعت مصرف استهلاك صدا وقار و ... همه تو ماكسيما هست .
سعيد: 1393/11/517:10:55،
26
41
واقعا گل گفتي من ١٠ ساله ماكسيما دارم اخ نگفته بهترين ماشينه اينايي كه منفي دادن همشون پرايد سوارن
تجربه: 1393/10/3010:07:49،
34
230
فقط پرشيا زيبا،تعادل خوب،جادار ،قيمت مناسب،پر قدرت
سالار: 1393/10/3010:32:42،
122
28
شما به تجربه اعتقاد داری؟
اگر داری تو تجربت...
اگر هم نداری تو نظرت...
سالار خان: 1393/10/3010:09:25،
66
29
چقدر ماشین قدیمی سوارشیم بسه دیگه .فرانسه خودش مدل های بهتری از این زده ایران خودرو تازه داره 206 تیپ دو تولید داخل درست میکنه .... واقعاً به کجا داره میره صنعت خودرو سازی ایران ..... دوستان عزیز بیخیال ماشین داخلی شید ... برید یا کیا بخرید یا هیوندای .. وسلام ... تندرست باشید.
رام رام: 1393/10/3010:15:32،
70
26
يادش بخير كه يه زمانى ٢٠٦ فرانسوى سوار ميشديم و حالشو مى برديم ولى در حال حاضر بايد ٢٠٦ هندى و چينى سوار شويم و در هر حال دعا دعا كنيم كه تو راه نمونيم
ارمان: 1393/10/3010:26:53،
74
25
206 فقط تیپ 5 اما تا مدل 1390
206 ایرانی با سیستم مالتی پلکس و گیربکس 405 که از 91 به بعد به خاطر تحریم های شرکت پژو تولید شد یک جوک یا بهتر بگم یک فاجعه اس. مردم ساده ما هم ندانسته میرن به خیال خاطرات خوبی که از 206 داشتند مدل صفر میگیرند.
امیر: 1393/10/3010:27:40،
51
27
خدا شاهده یه 206 تیپ 5 صفر تحویل گرفتم بعد از فقط 124 کیلومتر وسط خیابون و اتوبان یهو موتور به اصطلاح کپ میکنه دیگه راه نمیره تا با کلی گاز دادن و دنده عوض کردن دوباره را بیفته...هر کسی هم نشون میدم 1 نظر میده....نمایندگی هم که همه میدونن........! کاش 1 ماشین چینی میگرفتم که جرات سوار شدن داشتم تو اتوبان.
سلام: 1393/10/3010:31:45،
29
26
من هم به شخصه از بین 206ها تیپ 3 رو از همه بیشتر میپسندم کم مصرف و پر آپشن حیف که تولیدش مثل مدل اتومات کنسل شد ولی الان اتوماتشو دلالان خیلی گرانتر از حقش میفروشن چون کمه ولی خدا رو شکر هنوز تو فکر این کار برا تیپ3 نیفتادن امیدوارم تا وقتی که پول من برا خرید یک تیپ 3 هم کامل میشه تو این فکر نیفتاده باشن
مكانيك: 1393/10/3010:51:46،
33
21
منم يه ٢٠٦ مدل ٨٢ داشتم زياد كپ ميكرد اخر وايرشو عوض كردم مشكلش حل شد
m.k: 1393/10/3010:53:53،
58
20
ماشینه خوبیه ولی تا مدل90 من خودم 206 رو بیشتر از ماشین های دیگه دوست دارم ولی مدل های جدیدش افتضاحه
mehdi: 1393/10/3010:55:54،
108
28
هویدا پیکان رو وارد کردکه یکی از بروز ترین وبا کیفیت خودروهای زمان خودش بود اما متخصصان ایرانی بعدها تبدیلش کردن به بی کیفیت ترین خودرو.پراید روهم که تودوران اقای رفسنجانی واردش کردن که اونم تودنیا به کم استهلاکی وکم مصرفی وپرشتابی معروف بوذ متخصصان عزیز تبدلش کردن به چندمدل اشغاله بی کیفیت پرمصرف .206رو هم که زمان اقای خاتمی وارد کردن واین خودرو تودنیا یه شاهکار به حساب میومد وتا همین سال 90و91کیفیت مطلوبی داشت اونم به لطف اقای احمدی نژاد وتحریم ها ومخصصان ایرانی تبدیل شده به یه خودروی بی کیفیت چینی.اخه چه متخصصایی هستند اینا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سهیل: 1393/10/3011:08:19،
55
20
دوستان عزیز
پژو 206 یکی از محبوب ترین مدل های پژو است و نسبت به پولی که پرداخت میشه واقعاً تواناییهاش تو قدرت، هندلینگ، مصرف سوخت و آپشن ها عالیه . . . البته البته و صد البته فقط مدل 90 به پایین (و تعداد محدودی اوایل 91)
متأسفانه چند تا از همکارای بنده صفر از کمپانی تحویل گرفتن ولی ایرادهای جزئی خیلی زیاد دارن، مثلاً سیستم کلاچ، الکترونیک، مصرف سوخت و ...
سالار: 1393/10/3011:41:05،
36
20
خیلی جزئی!
فقط سیستم برق و کیربکس و موتور هندی شده...
اما قیافش که عوض نشده!!!
ایرانی1: 1393/10/3019:56:53،
22
16
راستش يكي از اون 91 هايي كه هنوز گيربكسش عوض نشده بود دارم . بد نيست تا حالا هم مشكل خاصي نداشتم . لنتاشو رو 42 تا عوض كردم همش مارك بوش بود .تعميركاره مي گفت ديگه از اين قطعات اصلي خبري نيست!
امیر ارسلان: 1393/10/3011:16:12،
20
29
فقط پیکان فرمان چند کاربرده - کنترل روی فرمان - سیستم ADS - سیستم کمک پارک خودرو - صندلی برقی جلو - تنظیم صندلی ها روی کنسول عقب - کامپیوتر داخلی - حافظه صندلیهای عقب - فرمان چرم و چوب - سنسور باران وبادگیر شیشه جلو - تجهیزات ارتباط با تلفن همراه - کنسول صندلی های عقب - رینگ 18 اینچ 9 پره - هشدار دهنده باد لاستیک - آینه جمع شو برقی بغل - تهویه هوای اتوماتیک - کنترل دمای هوا در عقب - شیشه ضد اشعه و عایق حرارت - لامپ زنون - قفل مرکزی درب ها و باک بنزین - تلویزیون - سیستم دیسترونیک پلاس
فرهنگ: 1393/10/3011:18:42،
41
17
دوستان من به کیفیت پایین 206 مدل 91 به بعد کاری ندارم.
برای دوستی میگم که از کپ کردن احساس نارضایتی میکنه:
دوست عزیز خودرو شما مشکل دریچه گاز و شمع داره.
دریچه فعلی رو با دریچه فلزی استوک عوض کن و یکدست شمع بوش اصل بنداز، مشکل برطرف میشه.
متاسفم که خودروی صفر کیلیومتر نیاز به تعویض قطعه داره ولی حقیقت اینه که هدف ایران خوردرو اینه که فقط ماشین از کارخونه روشن بیرون بیاد! همین و بس.
سعید : 1393/10/3011:23:27،
32
61
عزیزانم بدون علم و پشتوانه صحبت نکنید . اکثریت حاضرینی که اینجا پیام میزارن فقط یک سری اطلاعات طبقه بندی نشده تو ذهنشون دارن و بس . بنده 13 ساله که تو مونتاز این محصول تو شرکت ایران خودرو مشغول به کارم . اگه بخوام توصیه ای برای کسانی که قصد خرید یک محصول با قیمت به صرفه و امکانات مناسب داشته باشم صرفا رانا رو پیشنهاد میکنم . چونکه 40 پروزه کیفی سازی برای این محصول تعریف شده که من ایرادات برقی و رگلازی و .... رانا رو به مراتب کمتر از 206 صندوقدار میبینم . در ضمن رانا ایمنترین محصول شرکت میباشد . یا علی
فرهنگ: 1393/10/3011:47:51،
42
16
به نظر من تنها مزیت رانا نسبت به محصول 206 اس دی قیمتشه. همون امکانات البته منهای تهویه اتوماتیک، گیربکس مشترک (BE4) و یکسری ایرادات ابتدایی از جمله بی کیفیت بودن تریم و داشبورد و صندلی ها ولی در عوض حدود 5 میلیون ارزانتر!
حالا شما دنبال کیفیتی یا قیمت مسئله اینست دوست من :)
ارمان: 1393/10/3013:51:00،
40
22
اره خیلی ایمن هست مخصوصا اون سپر های مضخرفش، با کوچکترین ضربه پودر میشه، انگار پشتش هواست فقط.
بلاخره نمردیم و معنی کنترل کیفیت دوستان ویران خودرو را هم فهمیدم.
دلسوز: 1393/10/3015:01:47،
29
18
آقا سعید رانا راهم که رئیستان به ناز گذاشته وبرای خارجی ها درنظر گرفته است .من خودم یک سمند معمولی درسال 85 زمانی که ایران خودرو سمند رابصورت کامل (سی بی یو) به آذربایجان صادر می کرد تحویل گرفتم وبعلت کیفیت بالای این خودرو دلم نمی آید بفروشمش واگر ایران خودرو فقط به فکر بالا بردن آمار تولید و کسب درآمدنباشد وبا استفاده کردن ازمدیران دلسوز ونخریدن قطعات بی کیفیت ازهرتولید کننده ای (چه ایرانی و چه خارجی ) کار به اینجانمی رسید که هموطنان خودش را با پایین آوردن کیفیت اذیت کند وبرای صادرات وخارجی ها هم وقت بیشتری برای تولید بگذارد وهم ازقطعات مرغوب استفاده کند تادل مصرف کننده داخلی آرام ناشد وفرقی نکند که امروز این خودرو برای ایرانیان تولید می شود ویابرای صادرات به خارجیها وبرای من مصرف کننده داخلی هم ارزش می گذاشت چون من وامثال من هستیم که با اینهمه اذیت باز هم به ایران خودرو اعتماد کردیم
حاجی: 1393/10/3022:07:18،
19
17
دمت گرم سعیدجان.زدی تو خال
ناصر: 1393/10/3011:29:46،
20
36
مشخصات فنی تیپ 5 که اشتباهه.شتاب 9.6 نه 11.5 - مصرف تیپ 5 پنج لیتره نه تیپ 2 - حداکثر سرعت تیپ 5 198 نه 185 -
هدایت: 1393/10/3011:32:23،
44
24
من 206 v8 سال 89 دارم خدایش تا الان فقط یک بار لنت عقب رو عوض کردم.
سالار: 1393/10/3011:40:13،
26
33
206ت یوهو شد بنز!!!
کاربلد: 1393/10/3011:56:25،
39
20
206 مدلهای قبل از سال 90 عالی بود قدرش رو بدون ولی الان جدیداش بسیار بی کیفیت هستند قطعات با کیفیت پایین روش گذاشته اند تا سود بیشتری ببرند کنترل کیفیت هم که در خودروهای ایرانی تعطیل شده است.
فرهاد: 1393/10/3012:35:31،
19
20
سلام
من هم همينطور
رضا: 1393/10/3017:19:50،
18
26
با سلام
من ساکن اهواز هستم میخواستم ۲۰۶ بخرم. از چندتا از ایساکوها پرسیدم همشون میگفتن تیپ ۵ قطعاتش نیست. من هم منصرف شدم
میخواستم دوستان نظر بدن اوضاع تو شهرشون چجوریه
با سپاس
امید: 1393/10/3011:52:46،
28
21
تولید خودروی ایران تولید گاریه ،ولی فقط باید بخری باهاش رانندگی کنی تا فرق رانندگی با بقیه گاریها بفهمی ، تنها ایرادش فضای عقبشه که بدرد خانواده کم جمعیت می خوره
ش: 1393/10/3012:17:21،
31
30
من 206 اس دی و مدل وی 8 دارم والا توی مزخرف بودنش از پراید هیچی کم نداره آینه هاش که کار نمیکنه 4تا در سنگین گذاشتن انگار که در خیبر بهش وصله دنده اش هم توی دو و چهار مشکل داره کلاچش که خیلی پایینه پشیمون شدم که خودمو انداختم تو قسط اینو گرفتم
ایران خودرو مزخرف سایپا هم از اون مزخرفتر
206: 1393/10/3012:40:59،
20
24
خیلی ماشین با حاله
حامد: 1393/10/3014:14:54،
19
45
mvm530 سوار شی 206 سوار نمیشی عزیزم.خاهشا برو امتحان کن.حیف پول ب ایرانخودرو
مرتضي: 1393/10/3014:45:40،
28
15
پژو 206 خودرو خيلي خوبيه همه تيپ هاش هم خوبه ولي پژو 206 واقعي رو عرض كردم نه اين شتر گاو پلنگي كه يك افتضاح از تركيب چيني هندي ايراني است و از سال 90 دارن مي ندازنش به مردم.
حمید: 1393/10/3014:46:04،
39
22
با عرض سلام خدمت متخصصین محترم لطفا حرفای غیر تخصصی نگید من وی 8 مدل93 دارم حرف نداره مردم با نظرات شما تو انتخاب خودرو دچار شک میشن من خودم ال نود سمند 405 پراید داشتم هیچکدوم به پای 206 نمیرسن البته ال نود اگه ظاهر و امکانات داشت ماشین خوبی بود
دلسوز: 1393/10/3015:32:07،
21
14
آقا حمید اینکه هرکسی یک حرف میزند بخاطر دشمنی با ایران خودرو وسایپانیست واین به این علت است که هرپارتی باری که این 2 خودروساز تحویل می گیرند وتولید می کنند از یک کارخانه ای است واین بخاطر ارزان سازی و نبود مدیران وکارشناسان کنترل کیقیت است که هر باری را چه باکیفیت وچه بی کیفیت راتحویل می گیرند وروانه خط تولید می کنند که خط تولید ازحرکت نیفتد و ورود کالای بی کیفیت باعث این همه حرف وحدیث شده است ونبود وجدان کاری
حیف: 1393/10/3015:19:11،
18
28
206 فقط موتورش خوبه اونم فقط روی 405 یا پارس بذارن
repsol: 1393/10/3017:11:39،
16
19
کسی میدونه علت صدای قیچ قیچ عقب سمت شاگرد 206 تیپ 5 چیه
؟ماشین صفره
یکی مثل شما: 1393/10/3019:08:05،
28
17
احتمالا يک گربه اونجا گیر افتاده یه نگاهی بکن !!! وگرنه ماشین ایرانی امکان نداره صدایی بده!!! عزیز من همین که چرخ هایش می چرخه راضی باش!!!
مجید: 1393/10/3019:21:29،
23
18
صندلی‌اش سبکه جونم چون هزینه ای مصرفش نکردن احتمالا ماشینت صفره، سوار میشی یه نفرو کرایه کن بزار اون قسمت بشینه صداش درنمیاد جون من امتحان کن منم 206 صفر دارم صندلی عقبش صدا میده وقتی کسی عقب بشینه دیگه صداش در نمیاد
محمد: 1393/10/3020:27:23،
17
15
از یه کیسه سیمان هم میتونی استفاده کنی به صرفه تره
احمد: 1393/10/3018:39:54،
21
23
206sd مدل93دارم فعلا خوبه
كاميار: 1393/10/3018:41:32،
27
18
آذر ماه يك دستگاه تيپ ٢ ايراني از كارخانه تحويل گرفتم ، ٣٥٠٠ كيلومتر تابحال تو شهر و جاده راه رفتم ، كوچكترين مشكلي نداره !
دروغ ممنوع... ( يادش بخير )
علی: 1393/10/3019:03:04،
24
14
آخر معلوم نشد کدوم مدل کارامد تر است؟

امیر: 1393/10/3019:31:46،
18
18
خوب بود برای زمان خودش!!قرار نیست تا صد سال دیگر انرا تولید
و به مردم تحمیل کنید. انهم از نوع هندی و چینی.
ahmad: 1393/10/3019:49:46،
15
15
دوستان سلام سال85يك206سفارشي قهوه ايي ليزري ثبت نام كردم تودوزي چرم گوسفندي فوق العاده نرم ولطيف يخچالدار فوق العاده كم مصرف-حالا بگوچندفاكتورشدازايران خودرو10300تازه 300هزارتومان بهم برگرداند
3m: 1393/10/3022:02:24،
17
15
فقط راهش نخریدنه شماکه میدونین اشغاله چراحاضرین بابتش این همه پول بدین
مجید: 1393/10/3022:16:38،
21
15
ولی خداییش از سواریش رازیم تیپ 5 برای تو شهر حرف نداره آندو تیزه
shaitoon: 1393/10/3023:46:58،
21
20
سه ماهه یه 206 صفرش رو خریدم پدرم رو در اورده .هرجاییش که فکر کنی تا حالا خراب شده.چندروز پیش تو جاده صفحه کلاچش خورد شد 500تومن خرج گذاشت رو دستم.

از بخاری و کولر صدای خش خش میاد.سنسور در عقبش خود به خود قاطی کرد درش اوردم انداختم دور.لاستیکای ضربه گیر در تا حالا دو سه بار در اومده بردم صافکاری درستش کردم.لامپای جلو دو بار تا حالا بطور کلی سوخته عوض کردم.اه فقط باید اسمش رو اشغال گذاشت.

هرچی میخرین فقط 206نخرین.
Mahmood: 1393/11/109:41:50،
58
17
اين گيربكس هاي جديد با موتور 1600 تناسب نداره ، تو سرعت حدود 80 كيلومتر اونقدر به زوزه كشيدن مي افته كه دنده 4 مي خواد ، من موندم چطوري ميتونه 193 كيلومتر با دنده 5 اين گيربكس بره ؟!! مدل هاي قديمي اينطوري نبودن ، مثلاً من تيپ 2 مدل 1383 داشتم با دنده 5 راحت 175 تا 180 رو ميرفت يا تيپ 5 مدل 1390 با گيربكس چيني داشتم كه اونهم خيلي خوب عمل مي كرد ، تازه از موقعي كه سيم كشي اينا تبديل به اكومكس شده امكاناتشون هم محدود تر شده ، از جمله اينكه براي بستن كروز كنترل بايد بجاي 100 هزار تومن قبل الان 600 هزار تومن هزينه كنيد ، تازه جاي كروز كنترل از پشت فرمان اومده سر دسته دنده !!!!!
صهری: 1393/11/208:22:02،
18
16
عزیز من اینقدر به این ماشین می خوای گاززز بدی چیکار..!!!!
همینطوری به ماشین ایرانی شلاق میزنید که از هم می پاشه. ااااه.!!
خوب عزیز من این ایرانخودرو یه شکری خورده یه چیزی گفته .! دیگه شوما نباید اینقدر زور بهش بگی.. نمیره دیگه.... کورس تعویض دنده برای 206 به این ترتیبه.
1 به 2 سرعت 25
2 به 3 سرعت 45
3 به 4 سرعت 70
4 به 5 سرعت 95
توی معکوس کشی هم مواظب باش دنده گیر نکنه. اونوقت ببین همین 206 چند سال بهت کار میده. خوب.!
ناز قدوخ: 1393/11/109:50:40،
23
31
پرشیا زیبا جادار مطمئن
امیر: 1394/1/301:46:43،
11
8
یه 206 اس دی وی 8 تازه خریدم.فعلا که مشکلی نداشته و سواریش خوبه. ولی آخه موندم آدم بعد از 206 چه ماشینی میتونه بخره؟؟؟

اگر از 206 بخوایم بد بگیم که عقلانیه سراغ ماشینهای چینی هم که هنوز خوب تست نشدن و بازار فروش خوبی ندارن، نریم و اگر اولین ماشین غیر ایرانی و چینی که بشه بهشش فکر کرد و پیکانتو و آی 20 بدونیم که باید بابتشون 40 - 50 میلیون تومن پول بیشتر بدیم.تازه پیکانتو که ضعفهای زیادی نسبت به همین 206 ایران خودرویی خودمون داره.
دست دوم تمیزم که همه شانس ندارن گیر بیارن.واقعا ماشین زیر 100 میلیون سخت میشه گیر آورد که از سواریش و کیفیت قطعاتش لذت ببری!!!
Shahin: 1394/4/3118:03:44،
21
12
سلام دوستان عزيز ٣٦ ميليون ميدين جميلهم برقصه . هم هند هم چين دارن ماشين توليد ميكنن از ما بهتر ولي من و تو خودمون همش تو منفعت هستيم بعد انتظار داريم بقيه براي ما كار اروپايي تحويل بدم ، من سانتافه ٢٠١٥ دارم ٢٠٦ تيپ٥ ٩٤ هم دارم هر دو خوبن مشكلاتشون هم كه به اندازه قيمتاشونه داداشام اوناهم اشغال توليد ميكنن فقط بزار ٥ سال بگذره ببين چه لگني بشن ، ان بالا دوستمون ميگفت ١٨٥ تا ناله ميكنه ميره
داداش شما برو اونتادور بخر باهاش ١٨٥ تا برو ببين چي ميشه به منم بگو ، با بنزم بد تا كني اذيتت ميكنه از هر كمپاني ماشين بخري يه سري ايرادات داره كه طبيعيه .
ممنون از همه گیتون: 1395/5/613:57:50،
22
7
خداوکیلی اگه نمیتونیم ماشین خوب سوار بشیم اما با خوندن این سئوال وجوابا کلی می خندیم و کیفیت طول عمرمون میره بالا علی الخصوص پیشنهادای فوق تکنولوژیک برخی دوستان . . .
سجاد: 1395/12/610:54:54،
2
2
عرض کنم خدمت دوستان من کلیه ماشینهای ایرانی را داشتم ولی الان 2 سالی میشه 206 اس دی مدل 89 دارم یعنی از همه ماشینهایی که داشتم سره ، پسر خالم رفته اس دی صفر گرفته وقتی نگاه به جنس بی کیفیت و بد رنگ و خشک داشپورت میکنی همه چیز میاد دستت به پسر خالم گفتم حالا بشین با ماشین من دور بزن تفاوت دستت بیاد واقعا ماشینهای صفر اشغال شده دنده جا نمیره صدای باد میپیچه تو اتاق و کلا اتاقش پر سر و صداست
به نظر من هرکی میخواد اس دی بگیره بی خیال صفر بشه اگه ماشین دست دوم سال 88 تا 90 سالم سراغ داشت بگیره که هم خیالش راحته هم 10 الی 12 میلیون تو جیبش میمونه

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما