کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چرا مردم به دنبال شغل دولتی اند؟


کد خبر : ۹۴۶۵دوشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱:۳۶۱۱۲۷۰ بازدید

مطابق با نظر‌سنجی سوال شب گذشته پایش مبنی بر اینکه چرا مردم به دنبال شغل دولتی‌اند، مشخص شد بیش از 75 درصد مردم به دلیل ...

شب گذشته در سوال نظرسنجی خود علت درخواست مردم برای استخدام دولتی را به نظر سنجی گذاشت که بیش از 75 درصد داشتن امنیت شغلی را مهمترین دلیل برای درخواست استخدامی دولتی اعلام کردند .

این برنامه در سوال نظرسنجی خود از مخاطبان پرسیده بود: به نظر شما چرا بسیاری از مردم به دنبال استخدام دولتی هستند؟ بیش از 75 درصد از شرکت کنندگان گزینه امنیت شغلی را انتخاب کردند . 13 درصد از شرکت کنندگان راحتی در مقایسه با کارهای خصوصی و بیش از 10 درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی این برنامه حقوق و مزایای بیشتر را علت درخواست مردم برای اشتغال در مشاغل دولتی را عنوان کردند .


سازمان هدفمندی یارانه ها منحل می‌شود

موسی الرضا ثروتی عضو کمیسیون تلفیق در گفت‌وگو با برنامه پایش ضمن اعلام خبر فوق افزود: کمیسیون بودجه تصویب کرده که علاوه بر انحلال سازمان هدفمندی یارانه ها، در سال 1394 یارانه های موضوع ماده 5 قانون هدفمندکرد یارانه ها صرفا به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی پرداخت شود.

وی افزود : در زمان تصویب قانون هدفمندی یارانه ها قرار بر این بود که هیچ سازمانی برای این کار تشکیل نشود و بودجه ای هم برای اینکار در نظر گرفته نشده بود . بعد از اینکه قانون اجرا شد سازمانی به وجود آمد و جمعی در آنجا جمع شدند ، مصوبه اخیر کمسیون مقرر شد که سازمان هدفمندی یارانه ها جمع شود .

ثروتی افزود: مجلس قبلا به دولت اعلام کرده بود که سازمان هدفمندی یارانه ها حق ندارد ساختار جدید ایجاد کرده و نیرو استخدام کند اما دولت در عمل به قانون عمل نکرده است، لذا مجلس مصمم است دولت را به تمکین قانون مجبور کند.


97qcgqgtm17b1d7c19n6.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها