کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پرونده پاساژ علاءالدین برای همیشه بسته شد


کد خبر : ۹۴۳۸یکشنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳:۵۷۷۳۸۴ بازدید

سخنگوی شورای شهر تهران با رد هر گونه رایزنی از سوی مالکان مغازه‌های تخریب شده طبقه هفتم پاساژ علاءالدین ...

سخنگوی شورای شهر تهران با رد هر گونه رایزنی از سوی مالکان مغازه‌های تخریب شده طبقه هفتم پاساژ علاءالدین گفت: تخریب این طبقه قانونی بوده و پرونده این پاساژ برای همیشه بسته شده است.

رضا تقی‌پور پس از پایان نوبت صبح یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: در اواخر هفته گذشته در کشور فرانسه متأسفانه توطئه کثیف استکبار جهانی و به دنبال برنامه‌های قبل از جمله ایجاد داعش و همکاری و کمک به آنها صورت گرفت که این طرح یک طرح صهیونیستی و آمریکایی بود. وی تصریح کرد: متأسفانه با همکاری کشور فرانسه این سناریو کامل شد و قطعاً تمام مسلمانان از این کار بیزارند و سنخیتی با آمیزه‌های اسلام نمی‌بینند.

تقی‌پور بیان داشت: با سناریویی که توطئه کثیف صهیونیستی‌ها و آمریکایی‌ها بود از یک طرف با این شیوه اسلام‌ستیزی و از طرف دیگر باعث محبوبت داعش شدند که قطعاً هیچ فرد اسلامی آن را نمی‌پذیرد و قطعاً ماهیت این گروهک‌ها به زودی روشن خواهد شد. سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به دستورات جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: در ابتدای جلسه نماینده شهرداری تهران در جلسه حاضر شد و گزارشی را در خصوص عملکرد تبصره‌های بودجه سال جاری شهرداری تهران ارائه نمود.

وی گفت: بررسی دو فوریت لایحه «تعیین نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک و محدوده اضطرار شهر» دستور بعدی جلسه امروز بود که در نهایت یک فوریت این لایحه به تصویب رسید.

تقی‌پور خاطرنشان کرد:‌بررسی یک فوریت طرح «الزام هیئت رئیسه شورا به تهیه اصلاحیه آیین‌نامه مکاتبات شورای اسلامی شهر تهران» دستور بعدی جلسه بود که یک فوریت این طرح نیز به تصویب اعضا رسید و در ادامه جلسه نیز موضوعات بعدی در دستور کار اعضا قرار گرفت که از آن جمله می‌توان به بررسی یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران و عدم حذف بارگذاری و تعیین کاربری، میزان تراکم و سایر اقدامات لازم در خصوص املاک شهرداری براساس طرح تفصیلی قبل از واگذاری و فروش به غیر و تهاتر»‌ و همچنین بررسی لایحه «ارزش بهینه ناشی از اجرای طرح جامع و تفصیلی جدید شهر تهران» اشاره کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: با توجه به دستورات متعدد جلسه امروز و با توجه به اینکه باید به زودی لایحه بودجه 94 شهرداری تهران را در دستور کار خود قرار دهیم به همین دلیل بعدازظهر امروز نیز یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورا با حضور اعضا ادامه برگزار خواهد شد.

وی افزود: بررسی لایحه «تفریغ بودجه سال 92 شهرداری تهران» گزارش «حسابرسی تلفیقی بودجه سال 89 شهرداری تهران»، لایحه «اصلاحیه مصوبه تعیین بهای خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهرا (س)»، بررسی لایحه «اصلاحیه مصوبه نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران» و همچنین بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به تعمیر و نصب و راه‌‌اندازی پله‌های برقی و آسانسور ایستگاه‌های مترو» از موضوعات دیگری هستند که در جلسه بعدازظهر به آنها رسیدگی خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه با تأکید بر اینکه تخریب طبقه هفتم پاساژ علا‌ء الدین قانونی و براساس آرای کمیسیون ماده 100 بوده است، اظهار داشت:‌رأی این کمیسیون نیز توسط دیوان عدالت اداری تأیید شده بود و تخریب طبقه هفتم این پاساژ روال قانونی خود را طی کرده است. وی در ادامه با رد هرگونه رایزنی از سوی مالکان مغازه‌های تخریب شده طبقه هفتم پاساژ علاءالدین در خصوص دریافت پروانه و پایان کار گفت: تخریب این پاساژ کار بسیار پسندیده‌ای بود که توسط مدیریت شهری انجام شد و خوشحال هستیم که شهرداری گلایه‌های شورا را به بی‌پاسخ نگذاشت و در نهایت به این موضوع ورود پیدا کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران اظهار امیدواری کرد: شهرداری تهران در سایر تخلفات همانند پاساژ علاءالدین ورود پیدا کند. 
 

dd6j9mhocrmv7vdl5bpt.jpg

mfxy36lz1nq7mbld0w3g.jpg

goezw3lcs9qzmyoxp0qi.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها