کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
کیان برنا
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

در محدوده 160 میلیون تومان

کدخبر:۹۴۱۲شنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸:۰۸۸۹۲۸ بازدید

تجربه نشان داده است که معمولا خودروهای‌ هاچ‌بک در بازار ایران با استقبال خوبی مواجه می‌شوند و البته در این میان، دو فاکتور قیمت و شمایل ظاهری ...
در محدوده 160 میلیون تومان

تجربه نشان داده است که معمولا خودروهای‌ هاچ‌بک در بازار ایران با استقبال خوبی مواجه می‌شوند و البته در این میان، دو فاکتور قیمت و شمایل ظاهری، بیشترین تاثیر را در انتخاب خریداران داشته است. حال در شرایطی که بازار خودروهای‌ هاچ‌بک فقط محدود به مدل‌هایی از برندهای چینی، کره‌ای و ژاپنی شده است، حضور یک رغیب اروپایی یعنی آلفارومئو، هیجان خاصی را در دل طرفداران این خودروها ایجاد کرده است، هرچند که هم مدل جولیتا و هم مدل میتو با اختلاف قیمتی قابل توجه نسبت به رقبای موجود در بازار داخلی، در گروه‌ هاچ‌بک‌های گران‌قیمت قرار می‌گیرند.

از میان این برادران ایتالیایی، مدل جولیتا به علت دارا بودن 4در‌ و همچنین قابلیت بالاتر پیشرانه، محبوبیت و خریدار بیشتری پیدا کرده و از این لحاظ توانسته است برخی خودروهای سدان را نیز در این رنج قیمت به چالش بکشد. البته مدل‌های آلفا هنوز هم نسبت به رقبای کره‌ای در ایران غریب‌تر و محدودتر هستند و از این جهت سوالات مختلفی را در ذهن خریداران خود به وجود می‌آورند، خصوصا اینکه در حال حاضر مدل فیس‌لیفت جولیتا و میتو نیز توسط نمایندگی به کشور وارد شده است. بنابراین ما نیز تصمیم گرفتیم جدیدترین و کامل‌ترین مدل آلفا جولیتا یعنی مدل 2015 مجهز به پکیج Sportiva را مورد آزمایش و بررسی قرار دهیم تا شما هم بیشتر با قابلیت‌ها و همچنین تفاوت این خودرو با مدل قبل فیس‌لیفت آشنا شوید.



عصرخودرو - مدل مورد بررسی ما از نوع فیس‌لیفت 2014 (با سند 2015) بود که از لحاظ ظاهری تفاوت خاصی با مدل 2011 ندارد، جز اینکه ضلع فوقانی مثلث جلوپنجره آن حذف شده است. نمای جلو خودرو نسبتا فانتزی و متفاوت است و جلوپنجره سنتی آلفارومئو، ضمن حفظ اصالت طراحی، هماهنگی و پویایی خاصی را در این قسمت به وجود آورده است که مشخصه و چهره یک اتومبیل ایتالیایی را به طور کامل به نمایش می‌گذارد. قسمت عقب نیز با وجود کاسه چراغ‌های افقی و گرافیک لامپ‌های LED آن و همچنین فرم شیشه و اسپویلر نصب شده در بالای آن، ظاهری اسپرت و جذاب دارد و گویی جولیتا در نمای عقب، پهن‌تر به نظر می‌رسد. جالب اینجاست که بعضی‌ها در نگاه اول تصور می‌کنند، جولیتا یک‌ هاچ‌بک 2در‌ است زیرا دستگیره در‌‌های عقب آن در قسمت انتهای شیشه‌های جانبی جاسازی شده‌اند و تشخیص آنها از فاصله دور ممکن نیست. 

اما نکته مورد توجه در خودرو مورد آزمایش، بهره‌گیری از پکیج Sportiva بود که مانند پکیج MC در مدل‌های مزراتی، شامل تغییراتی در ظاهر و باطن خودرو می‌شود. 

از جمله مشخصات ظاهری مدل‌های دارای این پکیج می‌توان به سیستم تعلیق اسپرت با ارتفاع کمتر، شیشه‌های دودی، رکاب اسپرت، رینگ‌های 18 اینچی مشکی رنگ با طرح توربین، کاسه چراغ‌های تیره جلو و همچنین کلیپر ترمزهای برمبو با رنگ قرمز اشاره کرد که جلوه‌ای به‌مراتب زیباتر و جذاب‌تر را برای جولیتا به ارمغان می‌آورند، ضمنا در صورت بهره‌گیری از این پکیج، لوگو برگ سبز رنگ و نوشته Sportiva نیز در بالای گلگیرهای جلو نصب می‌شود. البته پکیج Sportiva شامل تغییرات دیگری نیز می‌شود که در بخش‌های بعدی به آن اشاره می‌کنیم. 





کابین و امکانات رفاهی

اصولا خودروسازان ایتالیایی استفاده از برخی سیستم‌های سنتی را به آپشن‌های مدرن ترجیح می‌دهند، به عنوان مثال؛ جولیتا دارای سیستم starter Keyless نیست و در‌های آن به وسیله ریموت (که همان سوئیچ اتومبیل است) باز می‌شود. در داخل کابین نیز دکمه‌ای برای استارت وجود ندارد و باید مانند خودروهای معمولی، سوئیچ را در جایگاه مخصوص خود قرار داده و بچرخانید. فرم داشبورد، پانل و کنسول مرکزی، نسبتا ساده اما متفاوت است و البته در این مدل (یعنی مدل فیس‌لیفت)، نمایشگر مرکزی از بالای داشبورد به وسط آن انتقال یافته و در عوض، یک محفظه کوچک جهت قرار دادن وسایلی مانند عینک، در بالای داشبورد فراهم شده است که در آن با فشار دست باز می‌شود. 

همان طور که گفتیم پکیج Sportiva در داخل کابین نیز تغییراتی را به وجود می‌آورد که از جمله آنها می‌توان به پدال‌های آلومینیومی اسپرت با لوگوی آلفا، پارکابی‌های مجهز به لوگوی Sportiva، کفپوش‌های اسپرت با لوگوی آلفارومئو و همچنین تریم تزئیناتی مایکرو کربن اشاره کرد. ضمنا قسمت فوقانی داشبورد این مدل و همچنین بخشی از رودری‌ها و دوخت غربیلک فرمان نیز به رنگ قرمز بود که با رنگ چرم صندلی‌ها همخوانی کامل داشت و‌ هارمونی زیبا و جذابی را به وجود آورده بود. از لحاظ کیفیت متریال و ادوات داخلی می‌توان گفت که پوشش چرم صندلی‌ها بسیار خوب و تحسین‌برانگیز است ولی جنس پلاستیک داشبورد و رودری‌ها و تریم تزئیناتی، اگرچه در نوع خود رضایت‌بخش است اما انتظار می‌رفت که در این کلاس و رنج قیمت، برتری محسوس‌تری نسبت به دیگر رقبا داشته باشد. غربیلک فرمان نصب شده در مدل‌های فیس‌لیفت نسبت به مدل قبلی، زیباتر و تا حدی خوشدست‌تر است و دسترسی به ادوات و کنترلرهای مختلف نیز ساده به نظر می‌رسد، خصوصا اینکه نمایشگر مرکزی نیز از نوع لمسی است.



صفحه کیلومترشمار هم حالت اسپرت و هیجان‌انگیزی دارد و برای مشاهده و کار با منوهای مختلف کامپیوتر آن ( مانند نمایش میانگین مصرف سوخت، مسافت طی شده، تنظیم روشنایی، خاموش یا روشن کردن ایربگ سرنشین، موعد سرویس و ...) می‌توانید از کلید‌های سمت چپ آن استفاده کنید. صندلی‌های این مدل دارای فرمی اسپرت و حالتی نسبتا سفت اما راحت هستند که حمایت خوبی را از بدن انجام می‌دهند و فضای پا و سر نیز در قسمت جلو خوب و راحت است اما در قسمت عقب با کمی محدودیت فضا برای پا مواجه شدیم که در این کلاس و ابعاد طبیعی است. از جمله تجهیزات و امکانات رفاهی این مدل می‌توان به تنظیم برقی صندلی‌های جلو (فاصله، ارتفاع و گودی کمر) با 3 حافظه و گرم‌کن، سیستم چند‌رسانه‌ای Blue&Me با نویگیشن و قابلیت اتصال USB و ipod، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، سقف پانورامیک، سنسورهای پارک در جلو و عقب و همچنین کروز کنترل اشاره کرد، ضمن اینکه سیستم صوتی مدل مورد آزمایش از نوع مشهور BOSE بود که کیفیت صدا بسیار خوبی هم  داشت. 

تجربه رانندگی

نوبت به بخش اصلی آزمایش، یعنی تجربه رانندگی می‌رسد. تسلط رانندگی و میدان دید اطراف خوب است و تنها در قسمت عقب و با وجود ستون‌های پهن، محدودیت دید وجود دارد. پیشرانه جولیتا با صدایی خفیف و همراه با غرغر جزئی اگزوز روشن می‌شود و اولین چیزی که در آغاز حرکت توجه ما را به خود جلب می‌کند، پاسخگویی تیز و سریع پیشرانه به فشار پدال گاز (حتی در حالت نیش گاز) است که حس خوبی را به راننده القا می‌کند.  
 


پیشرانه 4 سیلندر Multi air جولیتا از نوع توربوشارژ به حجم 1368 سی‌سی است و البته با همین حجم کم، قدرت 168 اسب بخار را به همراه 250 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب‌گیری اولیه و ثانویه به لطف بهره‌گیری از گیربکس دوکلاچه و 6 دنده اتوماتیک آلفا بسیار رضایت‌بخش است و از میان رقبای موجود در بازار داخلی فقط فولکس بیتل 2013 (که در تعداد محدود به کشور وارد شد) با قدرت 200 اسب بخار و شتاب اولیه 7.5 ثانیه حریف آن می‌شود و این در حالی است که شتاب اولیه برای جولیتا برابر 7.7 ثانیه اعلام شده است. طبیعتا عملکرد سیستم تعلیق، اسپرت و نسبتا خشک است اما توانایی آن در دفع ضربات و حفظ موقعیت خودرو بسیار قابل توجه بود و فرمان نیز اگرچه در سرعت‌های پایین به راحتی و به صورت کاملا نرم می‌چرخد اما در سرعت‌های بالا کاملا تیز و گوش به فرمان است. 
سیستم تنظیم حالت رانندگی آلفا یا همان DNA که در این مدل نیز وجود دارد، شامل 3 حالت، Dynamic‌، Normal و All-Weather می‌شود که حالت سوم جهت رانندگی در شرایط بارندگی و مسیرهای لغزنده است اما در صورت انتخاب حالت «داینامیک»، جولیتا به یک اتومبیل اسپرت و خشن تبدیل می‌شود که دنده‌ها را در دور بالاتری تعویض می‌کند و عملکرد فرمان و سیستم تعلیق آن اسپرت‌تر می‌شود، ضمن اینکه در این حالت با وجود تغییر در برنامه کامپیوتر و عملکرد پیشرانه، شاهد شتاب‌گیری سریع‌تری خواهید بود. قدرت ترمزگیری نیز با وجود سیستم ترمز برمبو بسیار خوب است و فراموش نکنید که 9 سیستم الکترونیکی ترمز و کنترل پایداری، بهترین هندلینگ را برای‌ هاچ بک اسپرت شما فراهم می‌کنند. 




برای تعویض دستی دنده‌ها هم می‌توان از پدال‌های پشت فرمان استفاده کرد. میانگین مصرف سوخت برای جولیتا حدود 5.2 لیتر در 100کیلومتر اعلام شده که در روز تست، کامپیوتر خودرو، عدد 8.5 را نمایش می‌داد و البته این مسئله به شرایط رانندگی و کیفیت بنزین نیز بستگی دارد. صندوق بار جولیتا اگرچه کوچک و محدود است اما در کلاس خود و در مقایسه با اکثر رقبا، فضای خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در کل، جولیتا خودرویی چابک و کاملا گوش به فرمان است که با وجود قابلیت‌های بالای فنی، علاوه بر رانندگی راحت و لذت‌بخش در ترافیک‌های شهری، هیجان یک رانندگی اسپرت را نیز برای شما فراهم می‌آورد اما کارشناسان معتقدند که پیشرانه این مدل به مراقبت خاصی احتیاج دارد و تنها خوراک مناسب برای آن، بنزین سوپر است! ضمنا استفاده از مکمل‌های بنزین متفرقه و یا توصیه نشده برای آن، نه تنها مفید نبوده بلکه موجب آسیب رسیدن به پیشرانه می‌شود. توجه داشته باشید که هزینه سرویس‌ها و قیمت لوازم یدکی آلفا نیز نسبت به دیگر رقبا بالاتر است.


u53ti4irw9n5ll5m9w5.jpg

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

شروین: 1393/10/2713:16:46،
90
61
ماشین خاصیه ولی جلوش با پلاک جالب نیست، داخل کابینش هم خیلی ساده س
بنظرم جی تی 86 انتخاب خیلی بهتریه با یه اختلاف 20 تومنی ارزششو داره بنظرم
خصوصا اگر قرار باشه "کیفیت" هم ملاک قرار داده باشه به هیچ عنوان قابل مقایسه با جی تی 86 نیست
کاسب 2: 1393/10/2713:25:47،
62
12
عاغا
160 میلیون تومن
خدا وکیلی درسته ؟؟؟؟؟؟؟
کوکی(مزدا): 1393/10/2713:27:29،
129
12

ایرانجیب بنده و تنی چند از دوستان خواهشمندیم گزینه هایی که در محدوده 3 تا 4 میلیارد تومان هستش رو معرفی کنید.
چون همه دوستان تنها دغدغه فکریشون همینه.
نمیدونن بعد از خرید خونه و ویلای شمال و ویلای توی دبی و آنتالیا و حساب بانکی میلیاردی و چند دهنه مغازه با این پول اضافشون چیکار کنن.
مهدی نقاشه: 1393/10/2713:33:13،
13
151
120 بده کوراندو بخر بقیشن بزار تو بورس سود کن
li@: 1393/10/2714:24:17،
40
46
دمت گرم شروین فقط جی تی 86.سالاره!
علی: 1393/10/2714:27:34،
49
24
تا نداشته باشیش و بازخورد مردمو نبینی متوجه نمیشی که شرف داره به ماشین های کره ای.اما تو این اوضاع که بوی جنگ میاد اخه کی میره 200میلیون پول ماشین بده.الان هرچی داری باید نقد کنی بزاری زیر سرت
مهران: 1393/10/2714:35:41،
61
23
قابل مقایسه با تویوتا نیست؟!
میدونی ماشین چیه اصلا؟!
میدونی ایتالیا کجاست؟؟
میدونی آلفا رومئو چه ماشین هایی تولید میکنه؟؟!!!
دیروز امروز: 1393/10/2714:37:49،
60
16
خدایا 1/600/000/000 ریال بدی برا یک ماشین که کل ارزشش نصف این هم نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

لطفا به ریال بنویسید چون واحد پول ما ریال است نه تومان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بخدا ظلمه !!!!!!!!!!!!!!!!!!
سالار: 1393/10/2714:47:33،
34
78
با این پول انتخاب خودروی صفر بهتری هم هست
مزدا با موتور 2000 قوی و اپشن به قیمت 142
مگان با موتور 2000 و1600 قوی و کم مصرف و اپشن به قیمت 132 و 112
فقط چون اوروپایی هست گرونه
مهدی: 1393/10/2714:58:42،
42
26
به نظر من مناسبترین ماشین از نظر قیمت تو وارداتی ها همین آلفا هستش. حالا بگید چرا؟
چون این ماشین تو دبی 130000 درهم پولشه و رقیباش هم بی ام و سری یک - گلف جی تی ای و فولکس بیتل و لکسوس سی تی هستش که تو ایران همه اینایی که گفتم از 220 تا 300 میلیون قیمت دارن. من اگه تهران بودم یه لحظه هم درنگ نمی کردم و یه سفیدشو میخریدم!! چون اینجائی که هستم نمایندگیشو نداره.
امين: 1393/10/2720:42:57،
26
13
تو يكي از نمايشگاه هاي گرگان ديدمش... داخل كابين و صندلياش خيلي خوبو با كيفيت بود.
کوکی(مزدا): 1393/10/2808:04:11،
22
12
کلا گرگانی ها آلفا بازن.
البته مزدا رو هم دوست دارنا
سامان: 1393/12/2814:58:55،
29
17
جی تی 86 مصرفش بالاتر از الفارمو هسش بعد سواریه الفارمو خییلی بهتر از جیتی هس
امیر: 1393/10/2713:18:43،
17
153
سلام من یکی ازش دارم خیلی خوبه تا دلتون بسوزه مرد میخوام لنگشو بخره
مرتضي: 1393/10/2713:48:30،
132
16
اتفاقا خيلي از كسائي رو كه تو خيابون ديدم خريدن سوار شدن زن هستن ظاهرا خريدش خيلي هم مردونگي نمي خواد.
مهرداد: 1393/10/2713:48:46،
93
11
شما دیروز درباره سونی از روی بی سوادی نظر دادی ملت هم بهت منفی دادند الان هم که این نظر رو دادی همگی فهمیدیم مشکلت جای دیگست ببم جان
مهرداد: 1393/10/2715:46:20،
44
14
ببم جان این همه مثبت همش مال خودته ؟
باریش: 1393/10/2715:58:00،
14
40
با موتور 1300 سی سی قیمتی بالاتر از 70 ملیون اصرافه
یکی از ملاک اصلی در قیمت خودروها حجم موتوره
که با این مبلغ مزدا 2 هیوندای آی20 و مگان هاچ بک خیلی با صرفه تره
قیمت بالای این خودرذو فقط برا خاص بودنشه نه کیفیت و ...
فرزانه: 1393/10/2713:18:45،
35
23
پژو 405 شتاب صفر تا صد 18 ثانیه!
با نهایت تعادل!
اون کجا و این کجا!
کاظم: 1393/10/2713:20:51،
20
33
جرف نداره تو این رنج
شواليه: 1393/10/2715:58:34،
34
19
منفي بهت دادم چون غلط املائي داشتي . دقت كن
پارسا : 1393/10/2713:23:44،
32
31
این همه ماشین بری آلفا بگیری.....
k: 1393/10/2713:24:16،
82
26
نظر سنجی الفارمو جولیتا+ هیوندا ولاستر-
شوشی: 1393/10/2713:35:04،
31
13
یک کو چولو گرونه حدود 100 میلیون
ایرانی: 1393/10/2713:38:37،
36
9
افرین به خلاقیت و تلاش آلفا رومئو. بهشت جایگاه شما تلاشگران است.
کیارش: 1393/10/2713:41:53،
73
17
دوستان توجه داشته باشید ماشین "سوپر لوکس" برلیانس با 100 سی سی حجم موتور بیشتر و وزن 1250 کیلوگرم 103 اسب بخار قدرت تولید می کنه یعنی به ازای هر کیلوگرم 0.082 اسب بخار و آلفا با وزن 1310 کیلوگرم 168 اسب بخار یعنی به ازای هر کیلوگرم 0.128 اسب بخار

بنابراین عزیزانی که ماشین های چینی میخرن خواهشاً پشت فرمون قیافه نگیرن که تمام ادا اطوارشون با یه نیش گاز این جور ماشینا به فنا میره
شهرام: 1393/10/2714:30:50،
42
17
خیلی باحال بود
دمت گرم
پاسخ به كيارش: 1393/10/2714:32:40،
41
31
عزيزم
هرچي پول بدي آش ميدن
خوب اين ايتاليايي توربوشارژ داره اون نداره
اين ماشين روز اروپاست و اون براي آسيا دور
ميخاي با هم مقايسه كني؟؟؟؟
خوب اوني هم كه چيني سوار ميشه هم پولش بيشتر از اين نبوده و با همون داره حالشو ميكنه
اصلا به كسي چه ربطي داره كه داره كلاس ميذاره يا نه!!!!!!!
رضا: 1393/10/2715:08:06،
36
31
من اصلا خجالت می کشم کنار یه ماشین چینی پارک کنم، همیشه یکم اونور تر پارک میکنم، بعد شما با یه آلفا مقایسه ش می کنید؟!!
با آلفا کاری ندارم که خوبه یا بده ها.نه.اصلا. ولی اصلن یک خودروی چینی با یک پراید هم نباید مقایسه بشه.یه جورایی توهینه
کیارش: 1393/10/2715:28:21،
32
33
آقای "پاسخ به کیارش" عزیز
میخواین با جک S5 مقایسه کنم که توربوشارژ هم داره؟ همونطور که میبینید تو مقایسم وزن و حجم موتور رو هم در نظر گرفتم بنابراین نمیشه ایراد گرفت که اون شاسی بلنده و وزنش زیاده و غیره
البته بنده هم مثل شما به اینکه "به کسی ربطی نداره کی داره چه کار میکنه" معتقد هستم و طبق همین روال به کسی هم ربطی نداره بنده راجع به دوستانی که پول پای ماشین چینی میدن چی فکر میکنم
هر کسی نظری داره و نظر بنده ی حقیر با شما در این مورد متفاوته! البته نظر شما برای من محترمه
الطاف حق: 1393/10/2716:07:09،
27
22
كيارش جان به جاي حفظ كردن اين اعداد ارقام فكر كار باش به جاي مسخره كردن كسي كه ماشين چيني خريده سعي كن احترام بزاري اينجا يه سايت عموميه با جمع شما فرق داره كه مجله ماشين و اينترنت رو حفظ ميكني بعد وقتي پشت موتور دوستت نشستي بحث علمي در مورد حجم موتور ميكني
Hadi: 1393/10/2716:51:30،
27
20
آقای کیارش و سایر دوستان ضد چین... شماها همه سوپر میلیونرین، شماها با کلاسین، شماها همه خونه هاتون فرشته اس و زیرپاتون پورشه (آلفا که چیزی نیس براتون) ... زندگیتونو کنین بزارین ما فقیر فقراهای چینی سوار هم زندگیمونو کنیم ... نمیدونم از دخالت کردن تو زندگی اینو اون چی نصیبمون میشه ... شرط میبندم شماها همونایی هستین که تو فضاهای مجازی از کورش کبیر و تمدن و "فرهنگ" چندین ساله ایرانی هم دم میزنن، اینطور نیست؟!
پ.ن: جوابتون رو میتونستم با ادبیات، فرهنگ و لحن خودتون هم بدم، اما در اونصورت فرق من با شما چی میشد؟!!!!
رضا: 1393/10/2717:17:06،
28
21
نه آقا هادی،
من پراید دارم، یک کارمند عادی ام، ولی ماشین چینی ؟!!!!
ایییییی.اصلا حرفشم نزنید. واقعا هم واسمون زشت که چینی سوار می شیم.
یک ماشین بی اصل و نصب و بی بوته.
خوب وگه پراید چشه به نسبت به این ماشین چینیا؟!!
كيارش: 1393/10/2718:01:31،
27
20
دوستان عزيز واقعاً خسته نباشيد مي گم كه اينقدر قضاوت بيجا و پيش داورى در وجودتون بيداد ميكنه، يكى ميگه پشت موتور ميشينى يكي ميگه ميلياردرى يكى ميگه بى ادبى يكى ميگه طرفدار كوروش كبيرى...
واقعاً اين طرز برچسب زدن به بقيه ى آدما درست نيست
در جواب الطاف حق بايد عرض كنم بنده اين اعداد و ارقام رو حفظ نيستن اگه دقت كنيد با يه ضرب و تقسيم ساده به دست مياد، همچنين ٢ ساله كه مجله ماشين نخوندم و عشق ماشين خارجى نيستم، سوار موتور هم تاحالا نشدم متاسفانه، و خيلى جالبه كسى كه ميگه نبايد ديگران رو مسخره كرد راجع به پشت موتور نشستن بنده رو مسخره ميكنه
در جواب هادى بايد بگم من ساكن فرشته نيستم و يه ٢٠٦ تيپ٣ مدل ٨٩ دارم و برام عجيبه چون كامنتم خيلي مودبانه بود و نميدونم شما چى از لحن و ادبيات من ديديد كه بهتون برخورده ولى ميدونم كه لحن صحبت شما خيلى بده كه صد البته نشان از شخصيت شماست



Amirooo-ahwaz: 1393/10/2714:18:58،
41
19
الفا ماشین اسپرت کلاس cدر اروپا و مخصوصا بازار امریکاست.توی این رده اسکالا و شورلت اسپارک و مزدا و تویوتا یاریس هستن که الفا یه سروگردن ازشون بالاتره.
ايمان: 1393/10/2714:28:47،
20
47
آافا +++
پراید هاچ بک ---
مجید تیزه: 1393/10/2715:35:40،
44
17
بعضیا فقط میان تیکه میندازن و میرن
ایتالیا کیفیت نداره !؟
چی میگید اخه هرچی جنس ایتالیایی هست بهترین کیفیت و دوام رو داره در حد المان نباشه کم هم نیست
هم کیفیت خوبی داره هم طراحیش به روزه
موتور 1368 در اندازه پراید قدرت با ماکسیما بربری میکنه
این یعنی تکنولوزی یعنی نواوری یعنی کیفیت
علی مزدا: 1393/10/2717:11:31،
24
18
در خوب بودن ماشین فکر نکنم کسی شکی داشته باشه. اگه قیمت رو در نظر نگیریم.......
ولی به خاطر سیستم پشرفته موتور وبنزین آشغال وطنی بیشتر کسانی که این ماشینو داشتن الان که به 20000 تا کار کردش رسیده موتورش دچار مشکل شده و گذاشتن برای فروش. پس در رده 160 ملیون ارزش خرید نداره. با تشکر
گل: 1393/10/2717:42:08،
19
17
لطفا غصه ی خریداران خوذروهای ا160میلیونی را نخورید
برای بودجه 6000000 خودرو معرفی کنید
کل حسن رونتا: 1393/10/2718:21:06،
29
18
واردکننده این خودرو داره به ریش همتون میخنده . اون داره سودمیلیاردی میخوره .شماسرچی کل کل میکنین.
اميد: 1393/10/2720:48:56،
23
13
البته تو رنج ١٦٠ ميليون يه بنزc200 مدل ٢٠٠٩ بهتره ولي حيف كه بنزين هاي ايران كيفييت ندارند
مجید: 1393/10/2815:12:36،
20
7
معرکست همین

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
نگین خودرو
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آغاز فروش فوری رنو کپچر 2017 از سوی ایران خودرو با قیمت جدید/ مهر 96 + شرایط
بخشنامه شماره 2 پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه مهر 96
زمان واریز و برداشت یارانه نقدی مهر ماه 96 اعلام شد
لیست قیمت جدید کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو - نیمه دوم مهر 96
بخش‌هایی از سخنرانی روز جمعه ترامپ درباره ایران فاش شد
قیمت دلار و دیگر ارزهای پرمتقاضی امروز شنبه 22 مهرماه
آغاز دور جدید پیش فروش خودروی دنا پلاس از سوی ایران خودرو - مهر 96
ورود نسل جدید خودروهای ماهیندرا به ایران + حدود قیمت
قیمت روز پژو 2008 در بازار تهران
قیمت دلار و دیگر ارزهای پرمتقاضی امروز پنجشنبه 20 مهرماه
مهم‌ترین خودروهایی که ورودشان به ایران ممنوع شد
کدام خودروها در بازار بیشترین اختلاف قیمت را با نمایندگی دارند؟
قیمت خودروهای صفر در بازار تهران امروز پنجشنبه 20 مهرماه
قیمت دلار و دیگر ارزهای پرمتقاضی امروز دوشنبه 24 مهرماه
قیمت دلار و دیگر ارزهای پرمتقاضی امروز یکشنبه 23 مهرماه
آسایشگاه خیریه
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط قطار