کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش 12 میلیون تومانی فاز 11 پردیس منتفی شد


کد خبر : ۹۳۸۶جمعه، ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱:۴۷۲۱۷۴ بازدید

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تدابیر ویژه برای طرح مسکن مهر از موافقت دولت با منتفی شدن افزایش 12 میلیون تومان مسکن مهر فاز ...

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تدابیر ویژه برای طرح مسکن مهر از موافقت دولت با منتفی شدن افزایش 12 میلیون تومان مسکن مهر فاز 11 پردیس خبر داد و گفت: با دو مصوبه مجلس هزینه مربوط به خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر تامین می‌شود.

علیرضا خسروی با اشاره به این‌که در بخش‌های مختلف جلسات مفصلی با قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران در رابطه با پروژه‌های طرح مسکن مهر برگزار شده است، اظهار کرد:‌ تاکید این دوستان این بود که وزیر راه و شهرسازی تدابیر ویژه‌ای برای مسکن مهر دارد تا از اعداد و ارقام -مبالغ درخواست شده از متقاضیان- مقداری کاسته شود.وی با بیان این‌که اولین تاکید مسئولان وزارت راه و شهرسازی اتمام مسکن مهر تا پایان سال 94 بود، تصریح کرد: دومین تاکید مسئولان وزارت راه و شهرسازی این بود که مبالغی که بابت تاسیسات آبرسانی، تونل‌ها و پل‌ها و به نوعی برای خدمات زیربنایی و روبنایی پروژه‌های مسکن مهر گرفته می‌شود، حذف شود.

وی ادامه داد:‌ قرار شد از مصوبه مجلس که در دو بخش است برای این کار استفاده شود، بر این اساس زمین‌های وزرشی، تجاری، خدماتی،‌ فرهنگی، تاسیساتی و.. فروخته و جایگزین رقم و ریال‌های این‌چنینی شود. عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به مصوبه دیگر مجلس گفت:‌ قرار بود زمین‌های مسکن مهر 99 ساله باشد لذا کسانیکه مایل هستند به‌صورت خود مالکی زمین‌های مسکن مهر در  اختیار آنها قرار گیرد، این زمین‌ها به مالکان فروخته شود و مبالغ حاصل از این دو مصوبه در شهرهای مربوطه هزینه شود.

 خسروی با بیان این‌که فکر می‌کنم با این دو مصوبه و نگاه بلند وزارت راه و شهرسازی این مشکل حل شود در پاسخ به این پرسش که آیا دولت با منتفی شدن دریافت 12 میلیون تومان اضافه برای مسکن مهر فاز 11 پردیس موافقت کرده است گفت:‌ نظر دولت این بوده که این کار انجام شود. اوایل آذرماه سال جاری مدیرعامل شرکت عمران پردیس از افزایش 12 میلیون تومانی قیمت مسکن مهر فا ز 11 پردیس خبر داد و یکی از دلایل اصلی آنرا مصوبه دولت قبل در خصوص برداشت از آورده متقاضیان برای خدمات زیربنایی و ربنایی اعلام کرده بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها