کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سامسونگ کمپانی کانادایی بلک‌بری را می‌خرد


کد خبر : ۹۳۷۵پنجشنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲:۴۵۴۸۶۷ بازدید

علی‌رغم اینکه سامسونگ طی بیانیه‌ای اعلام کرده به هیچ عنوان در حال مذاکره با کمپانی کانادایی بلک‌بری برای خریداری آن نیست، شواهد چیز دیگری نشان می‌دهد.
سامسونگ کمپانی کانادایی بلک‌بری را می‌خردسامسونگ کمپانی کانادایی بلک‌بری را می‌خرد

چنین بیانیه‌ای بعد از گزارش رویترز درباره ملاقات مدیران این دو مجموعه پیرامون خریداری بلک‌بری توسط کمپانی کره‌ای، منتشر شد. در حالیکه سامسونگ چنین شایعاتی را بی‌اساس دانسته اما قبول کرده که مذاکرات تنها برای پیشنهاد نرخ سهام بلک‌بری بوده است. این کمپانی کره‌ای برای هر سهم بلک‌بری، قیمت 13.35 تا 15.49 دلار را در بازار باز معاملات بورسی پیشنهاد داده است.

بر این اساس مجموع سهام بلک‌بری ارزشی معادل 7.5 میلیارد دلار خواهد یافت. به نظر می‌رسد بیش از اینکه سامسونگ دنبال محصولات و پلن‌های تولیدی بلک‌بری باشد به دنبال بانک غنی اختراعات ثبت شده آن باشد.

سامسونگ با این فرضی، بازار پرسودی از سرمایه‌گذاری‌ها را در پیش خواهد داشت و به مراتب می‌تواند سود عملیاتی خود را با سرمایه‌گذاری‌های هدفمند افزایش دهد. سامسونگ خریداری بلک‌بری را تکذیب کرده اما مسئولان بلک‌بری نیز حاضر به صحبت در این باره نشده‌اند.

علی‌رغم اینکه منابع خبری موثق از دیدار مکرر نمایندگان این کمپانی با یکدیگر خبر می‌دهند اما باید گفت که این اولین باری نیست که این دو غول فناوری درباره خرید و فروش با یکدیگر مذاکره می‌کنند.هم‌اکنون و با انتشار چنین اخباری سهام بلک‌بری روند صعودی به خود گرفت و با 30 درصد افزایش به 12.60 دلار رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها