کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از جدیدترین محصول آلفارومئو در ایران + قیمت


کد خبر : ۹۳۴۴چهارشنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸:۳۹۱۳۹۴۷ بازدید

آلفارومئو یا همان مانکن ایتالیایی با دو مدل میتو و جولیتا توانست نظرها را به خودش جلب کند. شرکت آلفا موتور که عرضه کننده محصولات آلفارومئو در ایران ...

آلفارومئو یا همان مانکن ایتالیایی با دو مدل میتو و جولیتا توانست نظرها را به خودش جلب کند. شرکت آلفا موتور که عرضه کننده محصولات آلفارومئو در ایران است، حالا در نمایشگاه مرکزی خودش می‌تواند پذیرای علاقه‌مندان و مشتریان آلفا رومئو باشد.

موفقیت‌های دو خودروی میتو و جولیتا در بازار باعث شد آلفا موتور همزمان با افتتاح نمایشگاه مرکزی خود، حاضرین را با یک سورپرایز واقعی رو به رو کند! لحظاتی بعد از افتتاح نمایشگاه مرکزی، مسئولین و مدیران این برند از آلفارومئو 4C قرمز رنگی رونمایی کردند که هر بیننده‌ایی را به سمت خودش جذب می‌کرد. این خودروی زیبا که به بچه فراری معروف است یکی از زیباترین ساخته‌های چند سال اخیر آلفارومئو به شمار می‌رود. این خودرو مجهز به پیشرانه‌ایی 1.8 لیتری است که به کمک توربوشارژر می‌تواند 240 اسب بخار نیرو تولید کند و گشتاورش هم به 350 نیوتن متر می‌رسد.

مسئولین آلفا موتور زمان عرضه این خودرو به بازار را موکول به بعد از گذراندن مراحل اداری و سازمانی که در حال اتمام می باشد دانسته اند،‌اما خاطرنشان کردند تمام تلاش بر این است که بتوانند هرچه زودتر این خودرو را راهی بازار کنند. قیمت این خودرو از سوی مسولین آلفاموتور در حدود 490 میلیون تومان اعلام شده است که در حال حاضر هم متقاضیان می‌توانند با پرداخت 50 درصد از قیمت خودرو اقدام به ثبت سفارش 4C کنند. ضمنا خودرو بین 8 تا 12 ماه بعد به خریداران تحویل می‌شود که البته مسولین آلفاموتور در صدد کاهش این زمان هستند. البته علاقه مندان به محصولات آلفارومئو در نمایشگاه مرکزی آلفاموتور می‌توانید مدل های جولیتا و میتو را هم ببیند. این نمایشگاه مرکزی در تقاطع خیابان شریعتی و بلوار اندرزگو قرار گرفته است. همچنین در سال آینده شرکت آلفاموتور مدل های 2015 میتو و جولیتا را با شرایط فنی متفاوت به بازار عرضه خواهد کرد.
 



عصر خودرو



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها