کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اولین تصاویر از سامسونگ Galaxy J1


کد خبر : ۹۳۲۷سه شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰:۵۶۷۶۳۴ بازدید

شواهد نشان می دهند که سامسونگ همچنان به معرفی سری‌های جدید ادامه می‌دهد و این بار، سری Galaxy J را برای معرفی تلفن‌های میان‌رده‌یِ جدید ...
اولین تصاویر از سامسونگ Galaxy J1 اولین تصاویر از سامسونگ Galaxy J1

شواهد نشان می دهند که سامسونگ همچنان به معرفی سری‌های جدید ادامه می‌دهد و این بار، سری Galaxy J را برای معرفی تلفن‌های میان‌رده‌یِ جدید خود انتخاب کرده است.

زومیت نوشت : سال گذشته گزارش شد که سامسونگ در تلاش است تا سری‌های تک حرفی تازه‌‌ای را معرفی کند. این کمپانی سری A و پس از آن E را رونمایی کرد و حالا به نظر می‌رسد، سری جدید J در راه است. اولین محصول از این سری نیز Galaxy J1 خواهد بود.

شواهد نشان می‌دهند که Galaxy J1 به صفحه نمایش AMOLED مجهز خواهد شد.

از دیگر مشخصات منتسب به این تلفن میان رده می‌توان به دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت، دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو، صفحه نمایش ۴.۳ اینچ با رزولوشن WVGA و پردازنده‌ی ۶۴ بیت ۱.۲ گیگاهرتزی اشاره کرد. این پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای ساخت مارول بوده و مدل آن PXA1908 است. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی، درگاه microSD و باتری ۱۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

این گوشی در دو نسخه‌ی تک سیم کارته و دو سیم‌کارته راهی بازارهای مختلف خواهد شد و همانطور که از مشخصات فنی آن مشخص است قیمت ارزانی خواهد داشت.

شکل و شمایل ظاهری این گوشی شبیه به دیگر تلفن‌های میان رده‌ و ارزان قیمتِ سامسونگ است. اما ظاهرا سامسونگ قصد دارد گلکسی جی ۱ را به عنوان بهترین تلفن ارزان قیمت خود معرفی کند.

به این ترتیب سامسونگ همچنان به معرفی چندین سری مختلف با طراحی نسبتا مشابه ادامه خواهد داد. استراتژی خاصی که موجب عرضه‌ی صدها تلفن هوشمند با تفاوت‌های جزیی نسبت به یکدیگر می‌شود، استراتژی که بعضا موجب گمراهی کاربران نیز می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها