کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نفت دیگر رنگ 100 دلار را هم نخواهد دید


کد خبر : ۹۳۲۰سه شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶:۴۹۶۴۹۵ بازدید

شاهزاده میلیاردر سعودی علل کاهش قیمت نفت را افزایش تولید به خصوص از طرف عراق و آمریکا و کاهش تقاضا خواند و افزود حتی اگر تقاضا افزایش ...

شاهزاده میلیاردر سعودی علل کاهش قیمت نفت را افزایش تولید به خصوص از طرف عراق و آمریکا و کاهش تقاضا خواند و افزود حتی اگر تقاضا افزایش یابد نفت دیگر هرگز به قیمت یکصد دلار نخواهد رسید.

روزنامه USA Today در گزارشی نوشت : شاهزاده الولید بن طلال معتقد است نفت دوباره قیمت بشکه‌ای 100 دلار را به خود نخواهد دید.

وی می افزاید:  هیچ کسی کاهش 50 درصدی قیمت نفت را پیش بینی نمی کرد حتی وزیر نفت عربستان در ماه جولای گفته بود قیمت 100 دلار برای هر بشکه قمیت خوبی برای مصرف کنندگان و تولید کنندگان است. وی با دفاع از عدم کاهش میزان عرضه نفت گفت اگر عربستان بین 1 تا 2 میلیون بشکه نفت را کاهش می داد دیگران اقدام به تولید بیشتر و پر کردن این خلاء می‌کردند بنابراین اکنون تنها از کاهش قیمت نفت ضربه می خوریم و نه از کاهش قیمت و کاهش تولید.

این میلیاردر سعودی علل کاهش قمیت نفت را افزایش تولید به خصوص از طرف عراق و آمریکا و کاهش تقاضا خواند و افزود حتی اگر تقاضا افزایش یابد نفت دیگر هرگز به قیمت یکصد دلار را نخواهد رسید.

این شاهزاده نسبت به احتمال کاهش تولید نفت عربستان در مقابل کاهش دیگر تولیدکنندگان می‌گوید: صریح بگویم، پذیرش و تایید توسط همه کشورهای اوپک و غیر اوپک و نیز روسیه و ایران تقریبا غیرممکن است.  نمی توان به اعضای سازمان اوپک و یا دیگر تولید کنندگان خارج از اوپک اعتماد کرد چرا که دیگر کشورها تقلب می‌کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها