کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عرضه خودروی شاسی بلند چینی با گیربکس CVT


کد خبر : ۹۳۰۸دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳:۴۹۱۰۰۷۹ بازدید

معاون فروش مدیران خودرو گفت:ام وی ام X33 اتوماتیک اولین خودرو شاسی بلند چینی است که با گیربکس مدل CVT وارد ایران می شود.
عرضه خودروی شاسی بلند چینی با گیربکس CVTعرضه خودروی شاسی بلند چینی با گیربکس CVT

لین جی شنگ(Lin Jisheng) امروز از عرضه خودروی ام وی ام X33 با گیربکس اتوماتیک CVT خبرداد و اظهارداشت: حجم موتور این خودرو 2000 سی سی و با دو مدل گیربکس CVT و گیربکس MT به زودی در بازار ایران عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تعویض دنده اتوماتیک بدون صدا، کاهش مصرف سوخت و تسریع در تعویض دنده‌ها از جمله ویژگی‌های گیربکس‌های فیزیکی نسبت به گیربکس های اتوماتیک است، افزود:ام وی ام X33 اتوماتیک اولین خودرو شاسی بلند چینی است که با گیربکس مدل CVT وارد ایران می شود.

 جی شنگ با بیان این که در حال حاضر مدیران خودرو سهم 5 درصدی بازار خودروی ایران را در اختیار دارد،گفت: به دنبال تولید و عرضه محصولات جدیدتر و با تکنولوژی مطلوب هستیم تا سهم بازار خود را به هفت درصد افزایش دهیم.

 معاون فروش و بازاریابی مدیران خودرو اضافه کرد: شرکت چری چین به عنوان نخستین خودروساز چینی که وارد بازار ایران شده در سال جاری وارد فاز دوم استراژی خود که همان تولید بر مبنای کیفیت است، می شود. بر همین اساس در سال جاری شاهد تولید 600 هزار دستگاه خودرو در این شرکت خواهیم بود.


مراسم تست محصولات جدید مدیران خودرو :




اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها