کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

صادرات خودروهای چینی ولوو به آمریکا


کد خبر : ۹۲۹۴دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶:۰۴۵۲۷۰ بازدید

گروه خودروی ولوو قصد دارد سدان متوسط ساخت چین را امسال به آمریکا صادر کند و بررسی ساخت کارخانه خودروسازی در این کشور را آغاز ...
صادرات خودروهای چینی ولوو به آمریکاصادرات خودروهای چینی ولوو به آمریکا

گروه خودروی ولوو قصد دارد سدان متوسط ساخت چین را امسال به آمریکا صادر کند و بررسی ساخت کارخانه خودروسازی در این کشور را آغاز کرده است.

رویترز نوشت ، هر دو اقدام برای صنعت خودرو و ژیجیانگ جیلی هولدینگ که شرکت مادر این خودروساز است، حائز اهمیت است. تاکنون خودروسازان جهانی خودروهای ساخت چین را به آمریکا صادر نکرده‌اند و تلاش خودروسازان چینی برای صادرات خودرو به آمریکا شکست خورده است. ولوو همچنین در تولید خودرو در آمریکا عقب‌تر از شرکت‌های بی ام و و مرسدس قراردارد و این امر برندهای آلمانی را از پیامدهای نوسانات ارزی دور نگه می‌دارد.

به گفته مدیرانی که برای ژیجیانک جیلی کار می‌کنند، ولوو ممکن است یک سدان استراتژیک را بر مبنای فناوری جدیدش صادر کند. این خودرو علاوه بر ولوو اس 60 ال به خارج از چین صادر خواهد شد.

هدف از این اقدام احیای موقعیت ولوو در بازار آمریکاست که سال گذشته با کاهش هشت درصدی فروش سالانه روبرو شد و این شرکت تنها 56 هزار و 371 خودرو فروش کرد.

بازار آمریکا مدت‌ها بزرگترین بازار ولوو بود اما سال گذشته چین جای آن را گرفت. چینی‌ها 81 هزار و 221 خودروی ولوو را در سال 2014 خریدند که 33 درصد نسبت به سال 2013 افزایش داشت. به گفته سخنگوی ولوو، این شرکت قصد دارد هفت محصول جدید را تا سال 2018 عرضه کند و در میان مدت فروش بازار آمریکا را به 100 هزار خودرو در سال افزایش دهد. جیلی که مالک ولوو است با عرضه محصولی تحت نام خود ممکن است پس از این خودروساز وارد بازار آمریکا شود و از تسهیلات تولید و زنجیره تامین قطعات ولوو بهره بگیرد.

خرید پنج سال قبل ولوو از سوی جیلی ( Geely ) بسیاری را در صنعت خودرو متعجب کرد و بسیاری تردید داشتند یک شرکت نسبتا تازه وارد بتواند شرکت سوئدی 90 ساله ولوو را اداره کرده و از شهرت برند آن حمایت کند.

صادرات خودروهای سواری معمولی تولید چین به آمریکا و بازارهای توسعه یافته دیگر خودرو همواره یکی از اهداف خودروسازان چینی بوده است.

بر اساس گزارش رویترز، ولوو انتظار دارد امسال 1500 خودروی اس 60 ال تولید چین را به آمریکا صادر کند در حالیکه حجم فروش در چین را 26 هزار دستگاه پیش بینی کرده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها