کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پخت آزاد نان در تهران با قیمت 1300 تومانی برای سنگک


کد خبر : ۹۲۸۲یکشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴:۳۲۷۷۰۲ بازدید

رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی از آزادپزشدن 34 نانوایی سنگکی تهران خبر داد و گفت: قیمت نان سنگک در پخت آزاد پز با وزن 450 گرم به 1300 تومان ...

رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی از آزادپزشدن 34 نانوایی سنگکی تهران خبر داد و گفت: قیمت نان سنگک در پخت آزاد پز با وزن 450 گرم به 1300 تومان افزایش یافت.

حمیدرضا نظر‌نژاد با اشاره به مصوبه آذرماه دولت در  مجاز بودن 21 درصد نانوایی ها به پخت آزاد پز ، اظهارداشت: از امروز 34 نانوایی سنگکی در مناطق 3، 2 و 6 تهران به صورت آزاد پز نان پخت خواهند کرد.

وی با تأکید براینکه در استان تهران 120 نانوایی لواش، بربری هم از ابتدای بهمن ماه ‌آزادپزی خواهند کرد، افزود: قیمت پایه نان سنگک با وزن 450 گرم در مناطق آزادپر 1300 تومان نرخ گذاری شده است.

رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی با اشاره به اینکه از امروز در روند آزاد پزی نان های با کیفیتی به مردم ارائه خواهد شد، گفت: اتحادیه در ابلاغیه خود به نانوایان آزاد پز اعلام کرده  که قیمت هر کیلو نان 3 هزار تومان است و اگر مردم اعتراضی در میزان وزن نان ها دارند می توانند در خود نانوایی اقدام به وزن نان ها نمایند.

نظرنژاد با بیان اینکه آردهای سهمیه ای تحویلی به نانوایان سنگکی بدون مغز، سبوس و نول است و همین مسئله کیفیت نان را کاهش داده است. گفت: در حال حاضر انتخاب نوع آرد با خود نانوایان است اما اتحادیه هم نظارت های لازم را برای جلوگیری از افزایش قیمت ها انجام خواهد داد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها