کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مشترک گرامی شما برنده نشده‌اید !


کد خبر : ۹۲۷۰یکشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸:۰۹۳۶۷۳ بازدید

پیامک‌های تبلیغاتی چندی است که جای خود را به اخبار قرعه‌کشی‌های تقلبی داده است و ظاهرا برای جلب اطمینان خود از برند وزارت ارتباطات ...

 پیامک‌های تبلیغاتی چندی است که جای خود را به اخبار قرعه‌کشی‌های تقلبی داده است و ظاهرا برای جلب اطمینان خود از برند وزارت ارتباطات نیز مایه می‌گذارند که منجر به هشدار مدیر مرکز پاسخگویی سامانه 195 شده است.

بمباران تبلیغاتی مشترکان موبایل چندی است که رنگ و رویی دیگر به خود گرفته و بیش از آنکه معرفی محصولات و خدماتی را شاهد باشیم، اخبار برنده شدن‌مان در مسابقات مختلف را شاهد هستیم.این روزها به لطف موبایل، همه برنده هستند و محال است که گوشی و خط فعالی در دست داشته باشید اما روزانه حداقل یک بار برنده هزار تومان شارژ ناقابل نشده باشید.البته ممکن است فقط برنده شوید و منفعتی در پی نداشته باشد بلکه متضرر هم شوید.

جالب است بدانید که اکثر جوایز و قرعه‌کشی‌های موبایل که از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود به ضرر ختم می‌شوند و هدف چیزی جز تیغ زدن مشترکان نیست.برخلاف اینکه بارها اپراتورهای موبایل در این زمینه اطلاع‌رسانی کرده و گفته‌اند که به هر پیامکی با مفاهیمی این چنینی که ممکن است اهداف سودجویانه در پی داشته باشد، اعتماد نکنید اما ظاهرا همچنان افرادی هستند که دنبال بخت آزمایی هستند.

گلایه‌های مطرح شده به سامانه پاسخگویی 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که محلی برای مراجعه مردمی است، باعث شده تا مدیر این سامانه در ارتباط با این اقدامات شیادانه بگوید که این پیامک‌ها با اهداف سودجویانه و فرصت‌طلبانه ارسال شده و کلاهبرداری محض است.

محمدرضا فرنقی زاد در این باره گفت: برخی از مشترکان تلفن همراه پیامک‌هایی  با محتواهایی همچون "مشترک گرامی شما برنده جایزه نقدی شده‌اید" دریافت کرده‌اند که هیچگونه ارتباطی با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ندارد و سایت رسمی این وزارتخانه www.ict.gov.ir است که بعضا در برخی پیامک‌ها سایت‌هایی با نام‌های دیگر به عنوان سایت وزارت معرفی می‌شوند.

وی هشدار داد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مشترکان تلفن همراه اعلام می‌کند که تحت تاثیر چنین پیامک‌هایی هیچگونه اقدامی صورت ندهند و به هیچ وجه شماره حساب یا رمز کارت‌های اعتباری خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

او همچنین ابراز کرد: مراقب پیامک‌های سودجویانه‌ای که با مضمون قرعه‌کشی خوش حسابی ارسال می‌شود، باشید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها