کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افشاگری بنری در پاساژ علاءالدین + تصاویر


کد خبر : ۹۲۵۸شنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵:۱۴۲۸۱۷۳ بازدید

بر اساس گفته های منابع بازاری, با اعتصاب شدید فروشندگان صاحب پاساژ علاالدین برای پایان دادن به اعتصاب ها از تمامی فروشندگان در دفتر خود دعوت و به مذاکره ...

چهارشنبه هفته گذشته فروشندگان علاالدین که در جریان تخریب طبقه های هفتم و منفی سه با ضرروزیان های هنگفتی روبرو شدند با سایر فعالان این پاساژ به تجمع دسته جمعی پرداختند.به گفته یکی از فعالان این حوزه بیشترین سود فعالیت در این حوزه در ماه های پایانی سال است که متاسفانه به خاطر رعایت نکردن قوانین صاحب پاساژ فروشندگان متحمل ضررهای هنگفتی شده اند.

موبنا نوشت : طی هفته گذشته فروشندگان این واحد با هدف تعطیلی این پاساژ مغازه های خود را تعطیل کردند و با نصب بنرهای مختلف در مورد تخلف های صاحب پاساژ اعتراض خود را بعد از سال های متمادی علنی کردند.

به گفته یکی از فعالان قدیمی این پاساگاژ , فروشندگان این مرکز با توجه به اینکه قشر جوانی از جامعه را تشکیل می دهند برای برخورداری از کار مجبور به اجرای تمامی قوانین صاحب پاساژ بودند چرا که برخلاف عرف اجاره یا رهن مغازه ها صاحب این پاساژ به صورت دلخواه رفتار می کرد و در صوت عدم رعایت این قوانین اجازه کسب و کار به مغازه دارها نمی داد.

علنی شدن اعتصاب فروشندگان پاساژ علاالدین در حالی است که طی هفته گذشته بنرهایی مبنی بر " دلیل اینکه اسم گران فروشی و کم فروشی به کسبه علاالدین داده می شود چیزی نیست جز هزینه های هنگفت و پول های زوری که مالک پاساژ با اجاره های 30 و 40 میلیونی از مستاجرین طلب می کنند" , " من کاسب علاالدین مغازه 9 میلیونی را 30 میلیون اجاره می دهم" , " تلفن 50 هزار تومانی چرا با زور 5 میلیون تومان فروخته می شود" و " ما کسبه پاساژ علاالدین خواستار تشکیل هیت مدیره و تعیین اعضای ان از خانواده کسبه پاساژ و پایان دادن به ظلم و امپراطوری مالک هستیم", " عوامل این پاساژ از پیره زنی که غذت می فروشد 20 غذا مفتی می گیرند" و غیره در طبقات این پاساژ نصب شد.

بر اساس گفته های منابع بازاری, با اعتصاب شدید فروشندگان صاحب پاساژ علاالدین برای پایان دادن به اعتصاب ها از تمامی فروشندگان در دفتر خود دعوت و به مذاکره برای پرداخت ضرروزیان های وارد شده به آنها پرداخت.
 

ala 1.jpg

ala 2.jpg

ala 3.jpg

ala 4.jpg

ala 5.jpg

ala 6.jpg

ala 7.jpg

ala 8.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها