کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس


کد خبر : ۹۲۵۴شنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰:۳۲۵۶۹۵ بازدید

امیر رضا خادم در گفت‌وگویی در خصوص مصوبات امروز هیئت واگذاری گفت: در این جلسه قیمت پایه و شرایط واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به تصویب ...

معاون وزیر ورزش و جوانان از تصویب قیمت پایه 290 میلیارد تومانی برای هر یک از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در جلسه امروز هیئت واگذاری خبر داد.

امیر رضا خادم در گفت‌وگویی در خصوص مصوبات امروز هیئت واگذاری گفت: در این جلسه قیمت پایه و شرایط واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به تصویب رسید.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در امر خصوصی سازی استقلال و پرسپولی س تصریح کرد در این جلسه سه ساعته اعضا با قیمت 290 میلیارد تومانی برای هر یک از دو باشگاه موافقت کردند.

وی اضافه کرد در این جلسه مقرر شد سهام این دو باشگاه به صورت 40 درصد نقد و بقیه اقساط دو ساله به بخش خصوصی واگذار شود که جزئیات واگذاری این دو باشگاه تا پایان دی آگهی شده و مزایده در بهمن برگزار خواهد شد.
خادم ادامه داد در جلسه امروز هیئت واگذاری تمام ابعاد واگذاری این دو باشگاه و نیز برند پرسپولیس و استقلال مورد بررسی قرار گرفت که جا دارد از زحمات وزارت ورزش و جوانان، دادگستری، صدا و سیما، سازمان خصوصی سازی و سایر نهادها کمال تشکر را داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها