کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رولز رویس در آستانه ورود به بازار شاسی بلند


کد خبر : ۹۲۲۰پنجشنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱:۱۰۱۲۱۶۳ بازدید

رولز رویس موتور کارز در تلاش برای گسترش بیشتر بازار خود پس از پنج سال رکورد فروش متوالی، امسال برای ورود به بازار اسپورت ...
رولز رویس در آستانه ورود به بازار شاسی بلندرولز رویس در آستانه ورود به بازار شاسی بلند

"رولز رویس موتور کارز" در تلاش برای گسترش بیشتر بازار خود پس از پنج سال رکورد فروش متوالی، امسال برای ورود به بازار اسپورت یوتیلیتی تصمیم خواهد گرفت.

تورستن مولر اوتوس، مدیرعامل رولز رویس اظهار کرد: این برند فوق لوکس امسال مدل کروکی جدیدی را رونمایی خواهد کرد که در اواسط سال 2016 عرضه می‌شود و همچنین در مورد ورود به بخش شاسی بلند تصمیم گیری می‌کند.

این شرکت انگلیسی که زیرمجموعه بی ام و است، در سال 2014 برای تاریخ 111 ساله خود رکورد فروش جدیدی بر جای گذاشت. فروش جهانی این برند که از سال 2009 بیش از پنج برابر شده است، سال گذشته 12 درصد رشد کرد و به چهار هزار و 63 دستگاه رسید. پنجمین رکورد فروش سالانه متوالی این شرکت به کمک کوپه ریث که در سال 2013 معرفی شد و مدل به‌روز شده سدان گاست صورت گرفت.

رولز رویس سال گذشته در مقایسه با خودروسازان دیگر تعداد بیشتری خودرو با قیمت حداقل 200 هزار یورو (238 هزار دلار) فروخت. آمریکا در سال 2014 بزرگ‌ترین بازار این شرکت باقی ماند و پس از آن چین، امارات متحده عربی و انگلیس قرار گرفتند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، پرفروش‌ترین نمایندگی این شرکت در سال گذشته در ابوظبی بود. رولز رویس شش نمایندگی فروش جدید در نقاطی شامل مکزیکو سیتی، کالاگاری کانادا و گولد کاست استرالیا در سال 2014 افتتاح کرد. این شرکت اکنون 127 نمایندگی فروش در سراسر جهان دارد و قصد دارد برای توسعه بیشتر فعالیتش، امسال نمایندگی‌های بیشتری را اضافه کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها