کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعتراض جمعی از مشتریان نماینده رسمی رنو در ایران


کد خبر : ۹۱۸۹سه شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰:۱۹۸۹۱۵ بازدید

جمعی از خریداران خودرو از شرکت نگین خودرو نسبت به تأخیر در تحویل خودرو، مقابل این شرکت اعتراض ...

جمعی از خریداران خودرو از شرکت نگین خودرو نسبت به تأخیر در تحویل خودرو، مقابل این شرکت اعتراض کردند.

پژمان کامفر، یکی از معترضین به شرکت نگین‌ خودرو در این مورد گفت: اواخر خرداد امسال برای خرید خودرو فلوئنس از شرکت نگین‌ خودرو اقدام کردیم و قرار شد خودروی خریداری شده را در اواخر مهر ماه تحویل بگیریم.

وی توضیح داد: در زمان ثبت‌ نام 35 میلیون تومان پرداخت کردیم و مقرر شد بقیه مبلغ خودرو در زمان ارسال دعوتنامه پرداخت شود.

این خریدار معترض با بیان اینکه مدت‌ زمان تحویل خودرو از سوی شرکت نگین‌ خودرو 90 روز کاری اعلام شده بود، گفت: در حال حاضر با گذشت دو ماه و نیم از اتمام زمان مقرر برای تحویل خودرو، هنوز خودروهای خریداری‌ شده به مشتریان تحویل داده نشده است.

وی با بیان اینکه حدود 1500 تا 1800 نفر برای خرید خودرو از شرکت نگین‌ خودرو ثبت‌ نام کرده‌اند، گفت: قرار بود فلوئنس دنده‌ای را با قیمت 79 میلیون و 900 هزار تومان به ما تحویل دهند، اما در حال حاضر شرکت خواستار دریافت 5 میلیون تومان مبلغ اضافه بابت اجرای تبصره 13 از خریداران شده است.

کامفر ادامه داد: در قرارداد خرید خودرو از شرکت نگین‌ خودرو، پرداخت خسارت به خریداران به زمانی موکول شده که شرکت اعلام کند نمی‌تواند خودرو را به مشتریان تحویل دهد و به این ترتیب بابت تأخیر در تحویل خودرو جریمه‌ای لحاظ نمی‌شود.

وی تصریح کرد: قراردادهای فروش شرکت نگین خودرو به صورت یک طرفه و به ضرر مشتریان تنظیم شده و به عنوان مثال، در این قرارداد ذکر شده که ممکن است خودروی تحویلی به خریدار با آنچه در بروشورهای خودروی خارجی مطرح می‌شود، متفاوت باشد و به این ترتیب در مورد آپشن‌های خودرو حق اعتراضی وجود ندارد.

کامفر افزود: مسئولان شرکت نگین خودرو دلیل تأخیر در تحویل خودرو را وجود مشکلاتی در گمرک عنوان می‌کنند.

وی اظهار داشت: شرکت نگین‌ خودرو در واردات فلوئنس به استانداردهای داخلی توجه نکرده و گفته می‌شود در حال نصب چراغ مه‌شکن بر روی این خودرو در گمرک است.
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها