کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تولید 9 ماهه ایران خودرو منتشر شد


کد خبر : ۹۱۶۸دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷:۲۸۷۴۴۱ بازدید

گروه صنعتی ایران خودرو با تولید و عرضه بیش از 439 هزار دستگاه انواع خودروی سواری و وانت در 9 ماه سپری شده از سال جاری، تولید ...
تولید 9 ماهه ایران خودرو منتشر شدتولید 9 ماهه ایران خودرو منتشر شد

گروه صنعتی ایران خودرو با تولید و عرضه بیش از 439 هزار دستگاه انواع خودروی سواری و وانت در 9 ماه سپری شده از سال جاری، تولید خود را به میزان 83 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داد.

از میان 439 هزار خودروی تولید شده در 9 ماه امسال پژو پارس بیشترین سهم در میان محصولات تولیدی را به خود اختصاص داده است. در این مدت بیش از 108 هزار و 760 دستگاه خودروی پارس تولید و به بازارعرضه شده است.

بعد از پارس، پژو 405 نیز از محصولات تولیدی شرکت ایران خودرو با تولید 83 هزار و 574 دستگاه بیشترین سهم را در میان تولیدات این شرکت داشته است. محصول 206 نیز در این بازه زمانی به تعداد 74 هزار و 906 دستگاه تولید شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

از ابتدای امسال تا پایان آذرماه 72 هزار و 780 دستگاه مدل­های مختلف خودروی ملی سمند نیز تولید و به بازار عرضه شده است. خودروی وانت «باردو» نیز از دیگر محصولات ایران خودرو است که طبق تقاضا و نیاز بازار به میزان 66 هزار و 998 دستگاه تولید و عرضه شده است. در 9 ماهه گذشته 21 هزار و 140 دستگاه خودروی رانا نیز توسط صنعتگران گروه صنعتی ایران خودرو تولید شده است.

سهم ثبت شده محصول تندر در تولیدات 9 ماهه گذشته، ایران خودرو 8217 دستگاه بوده است. در این میان محصول جدید دنا از زمان آغاز تولید تا پایان آذرماه تعداد دو هزار و 267 دستگاه را رقم زده است.

تعداد محصول سوزوکی تولید شده نیز به 407 دستگاه رسیده است. وانت جدید «پی.یو.وان» نیز به مرحله تولید آزمایشی رسیده و به تعداد 28 دستگاه تولید شده است.

گفتنی است، ‌درحال حاضر تولید روزانه شرکت ایران خودرو بیش از 2400 دستگاه خودرو است که پیش بینی می‌شود با تامین به موقع قطعات، هدف کمی 600 هزار دستگاه تولید تا پایان سال محقق شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها